Friday, September 6, 2013

LIERRE TRULY BEAUTIFUL

Assalamualikum.

Untuk sesiapa yang tengah mencari-carik dan tercari-cari makanan tambahan untuk kesihatan dan kecantikan meh I kenalkan satu produk baru yang terhangat dipasaran. Nama dia LIERRE. Nak sebut dia  macam ni. Li-Yer. Paham?

I sendiri consume Lierre since sebulan lepas. I prefer untuk cuba sendiri and tengok hasil dia macam mana sebelum buat review. Sebab untuk meyakinkan anda semua bakal pengguna Lierre. Basically I dah guna dalam sebulan and seawal dua minggu kesan dia dah boleh nampak.

Ishk. Segan pulak nak cakap. Tapi sebab nak buat review kena la cakap jugak kan? Haha. Ni jangan nak kata I perasan cantik ke apa pulak tau? Aku tampar kang.

Actually lepas melahirkan Shein, I takot akan dapat masalah berat badan tapi bila I amek Lierre, I sendiri rasa badan susah nak naik. Selain dari berat susah naik walaupon makan macam bela saka, ada yang tegur bagitau kulit muka licin. Itu kawan-kawan la yang tegur. Pastu yang paling penting bagi wanita lepas bersalin, masalah punggung macam lembik. Tetep pon lembik. Haaaaa. Kan?

InsyaAllah dengan produk Lierre (sebab I sendiri dah guna kan?) Bontot and tetep tu walaupon tak la besar macam buat pembedahan plastic, tapi boleh jadik mantap. Selalu la Intan sondol-sondol bontot I. Kata dia mantap and bounce. Dia ingat I pakai girdle tapi sebenarnya tak. I makan Lierre.

Yang paling penting kiter dapat maintain body kiter. Kalau I kata badan macam anak dara macam melampau sangat kan? Tapi serius yang paling penting bagi selepas menggunakan Lierre ialah:

1) Berat badan. Akan susah nak naik

2) Kulit muka licin, kulit badan pon akan jadik licin jer, Bak kata Sazli ‘Bubu, kulit Bubu macam Shein’ 

3) Punggung and Payudara. Memang akan jadik mantap. Tak besar takper. Tapi pejal dan mantap. **tutup muka

Itu hasil dia yang paling ketara I nampak. Selain dari untuk kecantikan. Lierre ini untuk kesihatan dalaman. Lagi-lagi untuk emak-emak yang berkarier. Balik kerja nanti dah nak kena membibik. Dengan Lierre kiter akan rasa lebih bertenaga.

Macam I, I takder masalah jerawat. Bagi yang ada jerawat, boleh jugak membantu mengecutkan jerawat and bagi kulit muka elok lepas tu. (Nanti I bagi testimony) Sebab apa? Sebab dalam Lierre ni ada pelbagai bahan semulajadi yang memang dipercayai boleh mencantikkan kulit. 

Paling penting ada Hydrolized Peptide Collagen, Grape Seed Extract, dan PhytoCellTec Malus Domestica. Mampos terbelit lidah nak menyebut. Haha. Yang terpaling penting, kiter akan merasa yakin dengan Lierre sebab Lierre Truly Beautiful menggunakan seratus peratus bahan semulajadi dan HALAL yang dikilangkan oleh kilang yang mendapatkan pengiktirafan GMP.

Untuk info lebih lanjut, boleh like Page Lierre Truly Beauty dekat sini. Kejap. I copy gambar and testimonial orang yang dah guna Lierre.

Tengok muka adik ni sun burn. Sachet ke 5 dah nampak perubahan.

 
Tona kulit lebih sekata dan lebih cerah

 Gebus

 
Dari kulit muka ke tangan badan semua cantik dan gebu

 
 Diantara testimonial. Ada banyak lagi dalam page. Boleh tengok dekat sana. Stewardess pon minum U'olls!
Harga promosi sekarang ialah RM100 sekotak. Satu kotak ada 10 sachet. Satu sachet berat dia 100 gram. Sehari ambik satu sachet. Kalau U olls rasa mahal nak beli RM100 untuk sekotak ni (bagi yang berkemampuan) better think twice sebab nak cantik mantap gebu dengan hanya RM10 sehari jer memang murah. Dari nak suntik bedah bagai kan? Tu lagi beribu kos dia. Paham?


 LIERRE - Your beauty Our Pleasure :)
-EnD-

16 comments:

wahidah said...

Salam Kak Su yg comey...

hari tu kak su ada post produk Aura Hot Bio-Stem Cell Plus Collagen..saya dah beli,..tp kesannya tak berapa nak menjadi la kat saya ni..mungkn tak sesuai sgt kot dgn saya.since kak su cakap kak su dh try produk ni,saya pun nk try jugakla..hrp2nye ada la tenaga,keanjalan yang dicita-citakan..huhuhuh.btw,,saya sebenarnya nk thanks kak su sebab perkenalkan produk2 gini.saya susah nk percaya testimoni org..tp kalo testimoni kak su sendiri,rasa mcm sgt2 boleh dipercayai gitu..biarpun kita tak kenal,..tp rasa mcm kak su ni kakak sendiri je.mngkin sebab kak su berblog dari hati koott..dapat rasa aura jujurmu itu.

-- said...

It shows su! Skarang ko mmg nmpk lg kurus, lawo & gebuuu! Nk tanya Ape rasia maluuu!

Anonymous said...

as salam kak su..
kak su bersalin czer kan??perut masih buncit lg x??atau maintain kempis mcm before pregnen..lierre function dia boleh utk kempiskan perut ke??huahuahua

wakgelas said...

layannns..,ehhEe

Home4health said...

nak tengok pic Sue before and after boleh?ngeeee...

Chooyaya! said...

wahida : itu la tu. sebetulnya kekadang product ni pon ada yang rasi ada yang tak dengan badan kiter. tp Lierre ni InsyaAllah la serasi dengan kaksu. Sekarang pon harga mampu milik. tak la mahal sgt.

Chooyaya! said...

pidah ghazi : inilah rahsiernyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!!

Chooyaya! said...

anon : kaksu ceaser. perut tidak la sebuncit mana... ok la. kalau nak main pondok2 msih ada selera. haha. kaksu tak sure lierre boleh kempiskan perut ker tak. tapi kulit nampak elok la sikit..

Chooyaya! said...

nur zulya : baiklah! next entry ok?

Didi Kartika Osman said...

Hehehe jawapan main pondok2 tu lejen sgt kaksu hehehe

Didi Kartika Osman said...

Hehehe jawapan main pondok2 tu lejen sgt kaksu hehehe

Unknown said...

Salam sis...nk ty.. kalo breastfeed baby,bley minum ke??

ajimretro said...

Klw dalam pantang bole amik ke product ni?

ajimretro said...

Dlm pantang bole x amik product ni?

ajimretro said...

Klw dalam pantang bole amik ke product ni?

ajimretro said...

Klw dalam pantang bole amik ke product ni?