Friday, November 15, 2013

Pretty Princess Zara Di Malaysian Islamic Children Fair (MICF) Di Shah Alam Convention Centre

Assalamualaikum.

Kepada semua out there yang takde apapa aktiviti dari 22 hingga 24 November 2013 ni boleh datang ke Shah Alam Convention Centre dari pukul 9am ke 9 pm untuk menghadiri MICF (Malaysian Islamic Children Fair).

Kena pergi sebab MICF ni ada buat macam-macam aktiviti yang menarik untuk ibu-bapa dan anak-anak. Duduk seharian pon takper sebab ada bermacam-macam aktiviti and I pasti kiter semua dari mak, ayah, kakak, and anak-anak semua akan bergumbira! Antaranya aktivit tersebut ialah:-
  • Demo memasak untuk kids! Yayy! Boleh belajar memasak!
  • Ada aktiviti Teddy Bear Hospital which bebudak boleh datang bawak teddy bear diorang untuk doktor cek. Hahaha. Comel giler bawak bear jumpa doktor. Kiter boleh tanya doktor apapa soalan yang kiter nak tau pasal kesihatan.
  • Pertandingan style up tudung untuk remaja. So yang tak kawen lagi pon boleh jer datang event ni. Boleh masuk pertandingan style up ni dan kalau menang ada hadiah menarik disediakan oleh pihak penganjur.
  • Ada game untuk educate kids pasal dinar dan dirham.
 Selain dari aktivit diatas MICF jugak menyediakan:-
  • Jualan pelbagai product education dengan harga yang menarik dan istimewa. So semua boleh carik dekat sini. Bagus kan?
  • Ada zoo! Kids kompem suka zoo.
  • Ada bouncy castle. So, kalau anak-anak dah bosan tengok mak ayah kakak abang dengan aktiviti masak, mekap, membeli belah boleh la bawak mereka main dekat bouncy castle ni. Bekubang la lama mana pon tadek sapa nak marah.
  • Kalau dah bosan melompat berenang dekat bouncy castle anak-anak boleh buat aktiviti dekat knowledge corner. Ada  macam-macam activity untuk budak-budak. Contohnyaya storytelling, coloring, art & craft. Memang best! I rasa part ni mak pak yang akan over excited.
  • Ada jualan barang-barang back to school. Sedang elok la tu sebab boleh beli barang-barang masuk sekolah awal sikit. Tak payah nak buat last minute. Yang bestnya semua ada dekat sini.
  • Pastu boleh jumpa dengan Super Zikr (Boleh tengok dekat website MICF apa dia Super Zikr bagi yang taktau)
Ada banyak booth dekat MICF ni but yang paling penting jangan lupa singgah dekat booth Pretty Princess Zara (Booth number 16) yang I pernah buat review pasal produk mereka dekat sini. Booth dia ada backdrop stripes pink. Ade rumput-rumput kiri kana tulis Pretty Princess Zaara. Ha. Kalau dah bagitau macam ni, mekalau tak jumpa lagi aku taktau la. Haha.

Sebab apa kena datang? Sebab mereka pon ada menyediakan aktiviti yang menarik. Like seriously. Dah la ada jual cupcakes comel-comel selain dari menjual tudung and baju. Lepas tu ada jugak jual brooch and headband baby yang comel-comel. Hair clips dengan tudung sekolah. Best kan?

Nak tau apa aktiviti booth ni? Ok. Aktiviti di booth mereka adalah seperti berikut:- 
  • Fashion show pada 22 November (Jumaat) Pukul 5.00pm. Model memperagakan tudung-tudung dan long dress dari kolesi mereka.
  • Princess's Tree : Ada pokok yang digantung gambar-gambar customer mereka. Kalau customer datang booth jumpa gambar mereka, nanti mereka akan dapat mystery gift bila dia beli apa-apa produk  dari booth mereka. Cara nak sertai? Senang jer. Beli any produk dari Pretty Princess Zara dekat FB mereka. Lepas tu amek gambar and boleh submit pada mereka selewat-lewatnya hari esok. Hubungi melalui FB mereka dekat sini.
  •  Ada balloons! Mereka akan distribute baaanyak balloons nanti.
  • Yang paling best, ada free gift dengan setiap pembelian. Best kan? Beli apa pon nanti akan dapat mystery gift as a bonus.
So jangan lupa. Lekas bubuh dalam kalendar anda. MICF (Malaysian islamic Children's Fair) di Shah Alam Convention Centre, pada 22 - 24 nov 2013. Jam 9am - 9pm. And yang paling penting terpaling penting dalam dunia jangan lupa datang Booth Number 16 – Pretty Princess Zaara. OK?
 


 Any other information pasal Event ni boleh klik sini or tengok FB MICF dekat sini. Ok? Enjoy!
-EnD- 

No comments: