Friday, February 5, 2016

Designer Handbag Paling Murah Hanya Dari IBAGGYOU (Italy Trip 25/2/2016)

Assalamualaikum

Korang tau kan ada satu online shop popular – Parisshoppingheaven (Personal Shopper) yang follower dekat 100k dah menipu ramai orang yang nak beli designer handbag dan barang-barang import dari Europe? Bukan sikit-sikit ye yang kena tipu? Ada yang kena tipu dekat RM20,000. Sebab apa? Sebab terpengaruh dengan testimonial fake dari customer kononnya Parisshoppingheaven ni offer harga paling murah berbanding personal shopper lain. Sebab dorang fikir, that particular personal shopper dah offer harga paling murah yang dorang pernah jumpa so terus bank in certain amount, lepas tu barang tak dapat, duit tak dipulang. Bila call banyak alasan. Konon nak save RM5-6k, sekali rugi dekat RM20,00k.

If report polis pon bukan boleh dapat balik pon duit tu, kalau dapat pon makan tahun.

Bukan satu dua penipu yang buat kerja macam ni. dah melambak dah. Korang kena hati-hati. Dulu parisshoppingheaven, now purseparty pulak. Modus operandi sama, letak harga yang murah dengan harga yang langsung tak munasabah. Bila customer dah bayar deposit beribu, mintak COD bag, tunggu dekat Mall 2 3 jam, lepas tu batang hidung pon tak nampak. Maka putih la mata. So I taknak la korang yang baca entry ni jadik salah sorang dari customer yang kena tipu macam personal shopper yang macam ni. Korang kena hati-hati and kena carik personal shopper yang betul-betul boleh dipercayai.

Korang kena check background personal shopper tu. Research pasal dorang dekat internet or IG. Dekat @kamibencikakitipuonline IG or type je hashtag and nama IG personal shopper tu and baca apa komen orang dekat situ. Selalunya kalau ada kes scam, victims akan post and letak hashtag supaya orang lain jangan kena tipu. Orang-orang penipu ni dorang memang banyak experience so tau dah macam mana nak melepaskan diri, so walau macam mana pon tetap akan ada jugak yang tertipu especially yang baru berjinak-jinak nak beli designer handbag so nak carik yang murah je. Lepas tu tak check background IG so time ni la ada yang akan terkena.

Korang kena price betul-betul. Let say ada personal shopper yang offer harga murah dari IG shop lain, check dulu harga tu munasabah and masuk akal ke tak especially harga yang di offer jauh beza sangat dengan yang ada dekat butik. Apa yang korang boleh buat ialah check out harga bag tu dekat official website dari negara yg personal shopper tu pergi (Mostly France and Italy). Usually website ada letak harga. Tengok harga euro n convert dengan current currency exchange rate. Macam sekarang  dalam 4.7, then tolak 10%. Kalau lagi MURAH, kena hati-hati la sebab probably that one is penipu. Siasat and tanya kenapa murah. Ada sale ke apa? (Selalunya if ada sale bila personal shopper dah sampai sana).

Jangan terpedaya dengan harga murah2 yg personal shopper quote. Research dulu.

Korang kena ada knowledge about the brand. Please please please bear in mind yang brands like Chanel, LV TAKDE OUTLET dekat dunia ni and dorang  tak pernah ada SALE. Naik harga lagi ada la. Celine ada outlet tapi bag yang meletop mcm Luggage, Trapeze, Phantom semua tu takde dekat outlet. Brands yang berbaloi beli dekat outlet is Prada, MiuMiu, Gucci, Fendi, Ferragamo and Tod's. Balenciaga, Dior, Bottega Veneta n YSL pun ada tapi limited models. Longchamp outlet dekat Paris je, so kalau nak beli Longchamp murah carik PS yang pegi Paris. Paham?

SO. Kalau korang nak beli designer handbag original and confirm tak kena tipu, beli la dengan @ibaggyou. Founder ni kawan baik I. Aliah and husband dia Atiq. If korang follow blog I dah lama, korang memang familiar dengan nama ni. Dorang ni baik orangnya dan amanah. If korang taknak kena tipu, please consider this Personal Shopper. I cakap ni bukan la sebab dorang berdua ni kawan baik I dengan Sazli, No. Tapi sebab dorang ada kredibiliti, dipercayai and yang penting harga lebih murah and berpatutan berbanding personal shopper yang lain. Dorang tak ambik untung banyak pon. Janji lepas ticket pergi and belanja hotel and makan cukup.

@Ibaggyou berdaftar dengan SSM and korang tak perlu risau kena tipu sebab I tau Aliah ni tinggal dekat mana. So kalau apapa korang bagitau I jer, nanti zaaaaapppp I dah sampai depan rumah Aliah Hahahaha. Korang boleh tanya tanya macam-macam soalan pasal handbag sebab Aliah ni dia memang expert giler. Nanti dia akan advice apa yang sesuai dengan korang, yang penting sediakan ajer duit berkepok-kepok dalam kocek.  Nak bagi suggestions, opinion pon boleh. Nak luah perasaan pun boley, pendek kata semua boleh jangan mintak duit dah. Yang tu tak boleh. Haha.

If let say korang nak jual handbag pre-love pon boleh. Semua la boleh pendek kata. Best kan? Dah jom tengok handbag yang korang boleh consider nak beli. Please check out their price as well and kepada sesiapa yang dah book dekat orang lain, diucapkan jangan meleleh ailio. Korang takkan dapat harga ni dekat mana-mana personal shopper. Yang ni I berani jamin. Kalau korang nak beli yang jenis lain, boleh mintak Aliah untuk bagi quotation. OK?


Prada BN1841 RM2,250.00 sahaja. Ada banyak warna lain selain dari warna ni



Fendi 2jours Mediam RM4,490 also ada banyak lagi warna lain



Furla Stacy Small RM950.00, Medium RM1,190.00 and Large RM1,290.00



Gucci Swing Mini RM2,790.00


Longchamp Neo Shopper Tote RM550.00


Prada Br4992 RM3,090


Tod's G Bag. Medium RM1,590.00 and Mini RM1,090.00

Kenzo tiger Espardrilles RM750.00 



Gucci Web Ballerinas RM990.00


Furla Piper Small RM990.00, Large RM1,090.00


Prada BN2534 with strap. Ada macam-macam warna cuma RM3,090.00 Personal Shopper lain jual dalam RM3,500.00 ++


Prada Jacquard, RM1,990.00



Boleh bayar installment, takde masalah.


Himpunan orang yang dah kena tipu dekat IG Purse.Party.Penipu ni

Untuk more photo korang boleh check out dengan @Ibaggyou Instagram ok? Ada banyak lagi yang lain. Sila bagitau sanak saudara, adik beradik, jiran tetangga dan ketua kampung pasal dorang punya Italy Trip ni. Kalau ada duit lebih, tak salah kalau kita nak reward diri dengan handbag. Nanti akan ada kepuasan lain macam. Macam I, setahun sekali pon dah cukup laaaaaaaaaaaaa beli designer handbag. Nak beli setahun 3 4 kali macam Aliah, alamatnya pergi kerja pakai sependa jer la. Hahahahahaha. Pakai untuk kepuasan yer? Bukan untuk riak. Sekian terima kasih.

Italy trip : 25 Fenruary 2016
012-2616904

-eNd-

2 comments:

DK said...

Anda biasa memuat turun Apps media sosial seperti WhatsApp, Facebook, Wechat, Beetalk dan sebagainya, tetapi Apps yang ingin saya perkenalkan bukan sahaja dapat membantu anda berkomunikasi dan berbalas pesanan dengan kenalan anda, ia juga membantu anda menjana pendapatan untuk anda.

Memperkenalkan Apps terbaru yang dikenali sebagai “WowApp”, WowApp tidak seperti aplikasi lainnya yang dapat dimuat turun secara terus melalui Playstore. Seseorang yang mahu memasang WowApp perlu mendaftar melalui link pengguna lain yang telah berdaftar dan memasang WowApp, apabila anda memasang WowApp melalui link WowApp pengguna yang lain, pengguna tersebut akan dapat mengumpulkan satu koinz apabila seramai seratus orang yang daftar sebagai pengguna WowApp melalui link pengguna tersebut. Ini bermaksud apabila pengguna tersebut dapat memperkenalkan WowApp kepada 100 orang dan mereka pula mendaftar dan memasang WowApp melalui link miliknya, dia dapat mengumpulkan satu koinz, satu koinz menyamai RM0.044
100 Coin = 1 USD = RM4.40

Ini adalah link saya

https://www.wowapp.com/register/datoksirkronik


http://datoksirkronik.blogspot.my/2016/02/wowapp-boleh-jana-duit.html
http://datoksirkronik.blogspot.my/2016/02/wowapp-app-that-pays-you-to-use-it.html

Unknown said...

Saya nk jual