Tuesday, December 26, 2017

AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN

STICKY POST

 *Please scroll down for new entry*

Assalamualaikum

Excited I nak share dengan nkorang semua apa yang I guna sekarang untuk buat I punya period pain relief every month selain dari makan painkiller. I memang akan sebolehnya elak dari makan painkiller sebab painkiller tak elok untuk kita makan selalu sebab ada side effect. Memang la akan rasa lega and lebih senang sebab telan je ubat terus rasa lega tapi tak bagus untuk long-term sebenarnya. So usually I akan cuba guna cara lain. Dulu if nak kurangkan rasa sakit masa period pain, I akan masukkan air panas dalam hot water bag and letak dekat perut. Memang akan rasa lega sikit but then, memang tak berapa membantu sangat sebab pergerakan I terbatas. I taknak la all the time baring and tak buat kerja apapa sebab nak letak hot water bag atas perut untuk kurangkan rasa sakit. Semua kerja tak boleh buat. I rasa agak leceh kalau guna cara macam ni. But now with AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN I rasa lebih praktikal untuk digunakan and memudahkan kerja. This patch akan bagi kesan pemanasan up to 40' dan kesan panas berkekalan selama 8 jam. Of coz akan bagi perut I lega dari period pain, selesa and I tak  perlu la nak baring all the time layan sakit seggugut. Hehe. Lekat je patch ni nanti I boleh buat kerja lain so sesuai la dengan gaya hidup I yang aktif ni. Paling I suka sebab patch ni takde bau ubat. So I boleh guna dimana sahaja, pada bila-bila masa yang I nak guna without any hesitation. I nak bagi giveaway AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN ni pada readers blog I so keep on reading for the details ok?




So this is AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN look like. Satu kotak ni ada 2 patch. 




Keluar patch dari kotak dengan menggunakan tangan. Pastikan tangan bersih tau?


Lepas tu tanggalkan lapisan lutsinar yang ada pada patch perlahan-lahan.


Yang ni lepas tanggal plastic lutsinar. Size patch ni ialah 14cm x 7cm.  Memang size yang sangat sesuai untuk dilekat diperut. Product ni will be warmed instantly by air-activation sehingga 40 degree untuk 8 jam.


Lepas dah bukak plastik lutsinar tadi. lekatkan bahagian yang berperekat product terus pada kulit yang bahagiannya berasa sakit. Pastikan bahagian yang nak ditampal kering dan bersih OK? Tampal pada bahagian lower abdomen memang akan rasa selesa sebab this patch membantu pengedaran darah, mengurangkan simptom-simptom kesakitan senggugut dan membantu memulihkan pada dari keletihan.


Korang boleh dapatkan AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN ni di Watsons, Guardian, Caring or mana-mana Pharmacy lain dengan harga RM11.50 (for 2 pieces in a box). Takde bau ubat, size yang nipis boleh bawak masuk dalam pocket or bag. Senang dan praktikal.


Now, with AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN ni, period pain bukan lagi satu masalah pada I.

Sapa nak try AMMELTZ YOKOYOKO HEAT PATCH MENSTRUAL PAIN ni? Comment "Why you want/need it" dekat bahagian komen and I akan choose any of you untuk try this pack. OK? Untuk more info pasal this product boleh check out dekat http://kobayashi-my.com/

-eNd-

7 comments:

Unknown said...

I want it because I often get uncomfortable menstrual cramps!

Unknown said...

I've been trying to find a remedy for my period cramps and I think this just might be it!

Unknown said...

I've been trying to find a remedy for my period cramps and I think this might just be it!

Unknown said...

I've been trying to find a remedy for my period cramps and I think this might just be it!

AYW said...

I want it!! So no more traditional heating pad or bottle water, tak perlu lagi nak tuam tuam perut. Bestnya ada ada handy on the go heat patch 👍 say bye to tuam tuam and hello to tampal tampal 😊 patch je kan senang nyaaaa

Cik Inn Omey said...

i want too..

Unknown said...

MCam mana nak guna