Friday, June 6, 2014

Kembar Empat ke?

Assalamualaikum.

Intan ni memang macam-macam hal tau dia? Kaki berangan giler. Last week Si Dyba la layan dia berangan mengandung. Kemain lagi susah nak duduk. Dia memang macam tu. Perati je perangai orang, nanti diam-diam dia tiru. Hahah. Kitorang memang dah sepakat, kata dia ngandung je memang semua nak resign. Sebab dah tau dia akan selalu cakap, ‘Intan kan mengandung?’ Dia akan guna alasan tu. I dah dapat agak. Mati la nak melayan karenah dia nanti.

Nah tengok video ni. I ambik dari Instagram I. Haha. Tengok la cara dia duduk tu? Mengalahkan Sarah yang mengandung kembar tau? E! Geram nak pijak!


Kata Kid, ni kembar 4 ni. Haha. 


Sayur campur penjahat. Photo taken from here

Masa semalam, dalam toilet Ira tanya resepi nak buat sambal gesek. I cakap la. Goreng bawang merah dengan bawang putih and cili. Pastu tak habes explen, Intan menyampuk. Kata dia, Eeeee dah dah la resepi sambal ni. Intan dah pening la dengar. Asyik goreng cili, goreng bawang. Sama je kan kalau nama dia sambal? Hahah. Bongok kan?

Ok la tu Ira makan and tanya resepi. Dia tu tau makaaaaaaaaaaaaaaan je tau. Nanti sapa kawen dengan dia hari-hari makan telur dadar jer dengan kidap. Intan dengan sayur campur sama je perangai. Penjahat! Ada dalam nasik buat semak je. Jenuh nak kuis letak tepi.


-EnD-

8 comments:

Anna Dayana said...

kak su BONGEK....

Intan kan penglipur lara Kak Su..

HAHAHAHA

Anna Dayana said...

kak su BONGEK....

Intan kan penglipur lara Kak Su..

HAHAHAHA

Irfa said...

yg mana penjahat?

aziekz said...

hahaaa....lawak tu
SI intan..cam2 difikir...pelik lak tu...hahaa..ni peknen .kalah pknen btul....cm dah sarat Sgt tu :D

Chooyaya! said...

Intan : ko tu kaki berangaaaaannnnnnnnnnnnnn. tau tak umur berapa?

Chooyaya! said...

Irfa : sayur campur tu penjahat

Chooyaya! said...

aziekz : sebab dia kan mengandung kembar empat. tu yg teruk sarat sgt tu

Anna Dayana said...

kak Tsu .. Berangan free apa?
Alah!! semua tak boleh tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...