Wednesday, February 13, 2013

First day at work. Rindu Shein!

Assalamualaikum...

Rindunya Sheinnnnnnn!!!

Harini baru masuk kerja. Boss baru, tempat baru pastu tunggang langgang... PC pon tak pasang apa. Kaki jugak sakit pasal dah setahun tak pakai heels, pagi ni pakai sekejap dah rasa macam nak nanges pastu kalau sapa tegur rasa nak lempang.

Ok. Nanti borak lain eh? I bizi menyelamatkan dunia. Kata part time otromen? Haaaa...

-EnD-


3 comments:

Anonymous said...

Salam Bu, selamat bekerja semula. Bu shein tinggal ngan saper? Dah pandai hisap botol susu?Woo garangnya pakai heel sakit pun sampai nak lempang orang. Catut akak. Bu, akak nak tanya soalan cemas ni, baju2 muat lagi x? Kalo ya. Tahniah. ABTO.


p/s : Kalo rasa nak marah bayangkan wajah omel Shein tu yek.

Fara Dilot said...

oi i pon 1st day after ML.. kaki sakit walopon bukan heels.. cume terompah tinggi sikit jek pon dah sengal2.. hoho

sha said...

btul tuh! i first day aritu pakai heels balik rasa cam nak tanggalkan balik tgh2 jln tu jugak. melecet tak hingat padahalnya dulu b4 preggy pkai yg sama jugak takde melecet pun T_T

LinkWithin

LinkWithin