Friday, February 6, 2009

Welcome 2009!

Hello 2009! Walaupon harini dah 6hb February 2009, rasanya tak terlambat lagi nak ucapkan Selamat Tahun Baru!

Sepanjang tahun 2008 banyak sangat perkara2 yang aku dah lalui... Diantaranya....

1. 11 January 2008 - The date that aku kenal dengan seseorang yang sekarang nih is one of the important person dalam idup aku :)

2. February 2008 - Tarikh dah lupa... Yatie pindah ke JB.. :( Tetiba aku rasa lost pasal org yang paling rapat dengan aku kat KL nih pindah ke JB since dia masa tu tgh sarat mengandung kan anak dia yg sekarang nih comel giler babs nak mampos Nuha Fateeha...

3. Mei 2008 - Aku dan keluarga aku bercuti ke Cameron Highland selama 3 hari. Seronok sgt dapat spend quality time together dengan family jauh dari hiruk pikuk Kuala Lumpur yang manjang jem tu

4. September & Oktober 2008 - Puasa & Raya.. First puasa dan raya tanpa ayah disisi.. Memang terasa sangat kehilangan dia.. Dah takder saper lagi yang nak buat ketupat daun kelapa tahun nih and kurang seorang ahli untuk menangkap ayam korban untuk buat rendang ayam kampung.. Kalau nak ceritakan kat sini mcm mana kosongnya hidup lepas kehilangan ayah, rasanya tak cukup 10 mukasurat

5. November 2008 - Pindah rumah. Since family Nadia dah nak balik Malaysia, so aku kena la carik rumah lain.. Sedih sgt rasa pasal I used to do all things together dengan Nadia.. Kitorang pun dah mcm adik beradik. Kadang2 memang ada selisih pendapat tapi cepat2 betulkan balik

So, inilah 5 perkara2 besar and penting yang jadik kat aku sepanjang tahun 2008. Ada yang masam, yang pahit, yang masin. Tapi tu la yang buat seronok! Macam masakan la kan? Kalau rasa sama jerk... Mesti boring.

Tapi aku enjoy dan bersyukur pasal walaupon ada perkara2 yang buat aku sedih, tapi at least aku happy dan semua orang disekeliling aku selamat.. Syukur sangat!

Nanti kalau2 ada masa, aku post gambar peristiwa sepanjang tahun lepas... :)

2 comments:

yatiyahya said...

waaahhhh....nama kiter dgn nuha ada dlm blog awk....balik nih kiter nk khabarkan pada nuha....:D

Chooyaya! said...

Hehehe.. Mesti la ada. nanti kiter nak tulis pasal awak dengan Nuha pulak..