Thursday, March 19, 2009

Lily, Nini & Rocky

Bluerrkkkhh!!! Kenyangnya arinih.. makan cam extra sikit pasal Intan ckp, petang exercise, so kekononnya kalori easily can burn n tak gemuk la... Tp dah 2 hari aku makan malam. Ah! tak blh jadik nih! kang aku nampak gemuk time bertunang... Tanak!!!!

Apa kena mengena kisah makan banyak ngan tajuk kat atas ni yer? Lily, Nini & Rocky... Jeng jeng jeng... Sila check gambar di bawah :p

Lily Buat Najah.. Tetttttttttt...!!! Salah! LILY BUAT INTAN. Bunga Lily nih, aku dapat dari Cik Ainil - Housemate aku.. Seguni dia bawak datang dari rumah dia. Her dad dapat dr kawan dia dari Cameron Highland for her sister punya engagement. Masa dapat bunga nih, semua kuncup2 lagi. Masuk seminggu baru dia kembang seperti dalam gambar. Bau dia macam ala2 bau 'kel' sikit.

Tapi wongiiiiiiiiiiiiii sgt. Seram pun ada.. Huishk! Intan yang kidnap dari toilet umah aku. Ainil bubuh dalam baldi. Dah macam florist dalam toilet tu. Intan dengan muka tak malu mintak dekat Ainil and part yang paling melampau, dia nak ambik SEMUA termasuk yang ada kat atas coffee table ok? Melampau.

Ni ha yang ada dlm gambar yang kat atas meja aku. Jangan tanya kenapa bekas dia, cuma berjenama milo pasal aku mmg tadek vast kat opis ni.. Intan punyer bunga??? Dah hancur and kelopak dia dah berguguran. Ganas giler ok? Pastu bunga dia dah tak cantik nak mintak tukar ngan aku plak. Jgn Harap yer Cik Intan? Cantik kan? Nanti tawen, nak pegang bunga ni la.. Nanak rosses!!


Sebelah Kanan ialah Encik Rocky perisa strawberry dan disebelah kanan ialah Cik Nini Cokolat Celup perisa strawberry jugak. Yum2! Tak sedap sgt pun menatang ni. Tp dulu masa kecik2 suka giler!

Ada lagi jenama lain seperti Rota - Rota datang lagi! dan juga Den Dang! Pastu ada Super Ring yang lazat serta ice-cream patah. Smpi zaman skarang pun still exist cekedis2 nih semua. Harga Rocky kalau dekat machine Hospital Ampang Puteri ialah RM2.50. Melampau btol! Padahal harga pasaran baru RM1.60. Giler la Ampang Puteri amek untung. Memang cepat kaya.


Cik Nini sedap dalam usaha 'merogok Encik Rocky'. Kekeke. Tersalah la plak, perempuan rogol lelaki... :D

Mari2 semua memakan Rocky & Nini. Intan kedekut sungguh yang dia.. takat Rocky kurus2 mcm tu, aku tak heran la!

1 comment:

Anna Dayana said...

Walaupun rocky kurus2 tapi layan ok..nini gemuk2 pun sedap gak.. BUT i....

Bunga lily tu mmg cantik, Rocky dah letak dlm toilet mcm mnan kak ainin letak tapi mungkin Lily majuk sebab dia tak suka kat Rocky kot...