Monday, April 6, 2009

Wedding Preparation

Argghhh!!! Tensionnyer... Dok belek2 blog orang nih kekadang memang bagus, tapi yang boleh buat rasa tension biler baca blog2 mereka tentang wedding masing2.. Ada yang gelabah giler biler wedding lagi 2 bulan. (sama cam aku). Tapi kenapa aku boleh relex badak jerk?

Apa dah jadik dengan check list yang Choo Hani kasik tu? Kenapa aku abaikan ajerk? kenapa aku sampai sekarang tak siapkan lagik list2 nama untuk Majlis Perkahwinan aku? Kenapa kadang2 aku tengok diri aku sendirik macam sambil lewa jerk????

Suraya! 2 bulan tu bukan lah lama ok? Pejam celik pecam jelik dah habis ok? Akad nikah on 19/6 nih apa jerk yang aku dah buat? Baju nikah, dokumen semua ko dah siap ker? Adoi... Aku dah tanak dah bukak blog2 dowang nih semua. (Tak janji). Seronok tengok dowang buat semua preparation. Dari barang hantaran, door gift, kad pun siap ada yang print and design sendirik jerk.

Takper takper.... Tak bermakna aku tak bubuh semua dalam blog nih, maknanya aku tadek buat apapa kan? (Ambik hati sendirik). Aku ada la buat secara senyap2 dan bersembunyi... Aku ada sebenarnya tengok doorgift semua ni... Tapi cuma aku tak download and tak cerita kat sini jerk... Tak bermakna aku tak cerita, tapi aku tak buat... Arrghhhhhhhhhhhh!!!!

Cool down suraya...
Aku rasa, aku kena kurangkan aktiviti sukan2 semua ni. Aku kena kosentret on my wedding. Sikap sambil lewa adn suka tangguh2 kerja nih aku kena campak jauh2... Ada masa lagi kalau nak berubah!!!!

No comments: