Wednesday, June 3, 2009

Minyak Dagu II

Hehe... Pasal ramai peminat-peminat I marah-marah I cerita tak habes pasal Minyak Dagu tadi, maka I pun terpaksa la cerita jugak. Yer la kan? Orang dah paksa... So, nak amek hati, kena la jugak cerita. Padahal I punyer la seram. E.. Takot ok?

Asal usul Minyak Dagu ni ialah dari Orang Melayu yang macam-macam kiter ni la.. Jawa, Banjar atau Minang ker, I tak sempat nak study. Gugel pun tak keluar jugak. So, kiter amek Orang Melayu jerk la dulu untuk sementara waktu sementara siasatan dilakukan oleh Uncle Seekers.

Minyak Dagu ni adalah minyak dari dagu perempuan yang dibakar sampai keluar minyak. Dah nama pun Minyak Dagu kan? Lain la kalo air dagu, mungkin keluar air walau mungkin bukan air sirap. Dan minyak ini musti dari dagu, bukan dari tempat-tempat lain seperti punggong dan payudara serta buah pinggang.

Perempuan pulak bukan la sembarangan perempuan yang boleh diguna. Syarat-syaratnya adalah seperti berikut:-

  • Perempuan sahaja ok? PEREMPUAN. Lelaki, pondan atau maknyah atau yang buat pembedahan tukar jantina adalah tidak layak sama sekali mahupun sama dua kali dan tiga kali

  • Perempuan tu mustilah anak sulung yang mengandungkan anak sulong serta dia mustilah perawan sebelum kawen, jikalo dah ditebuk tupai adalah dikira batal. Sebarang surat menyurat sama sekali tidak akan dilayan mahupun pandang walau sebelah mata

  • Musti kena bunuh dia sampai dia mati. Kalau dia mati sendirik, kira tak aci

Pastu, kalau dah jumpa perempuan yang berkritirea macam ni dan kalo korang Jantan Durjana and payah sangat nak ngorat anak Cik Semah jual kangkung, boleh la carik prempuan cam ni dan bunuh sahaja perempuan itew untuk mendapatkan minyak dagu dia.

Malam pas dia dikebumikan, lekas-lekas pergi kubur, pastu gali. Amek mayat dia dan bakar dagu dia sampai keluar minyak. Pastu bawak pergi jumpa bomoh, pas dia jampi-jampi semua, dah boleh guna dah Minyak Dagu tersebut.

Celet la kat mana-mana perempuan, kompem dia akan nak kawen ngan nkorang tanpa berlengah2 lagi.

Tapi, kalau dah nama perjanjian dengan saiton, jangan la harap nkorang akan terlepas macam tu jerk. Mustilah ikut cakap saiton jugak. Yang paling kesian, kalo wife mengandun, anak tu musti kasik saiton. Pastu sila bunuh wife tersebut dan dagingnya hendaklah diberi makan kepada orang kampung. Yang dikebumikan hanya kepala sahaja. Kijam kan? Loya tekak I sekarang ni...

Tujuan buat macam tu ialah untuk kekal kaya raya. Pas wife tadi mati, sila la ngorat perempuan lain dan bunuh, dan kawen, dan bunuh samapi korang mampos.

OK. Sekian cerita pasal Minyak Dagu. Ini I cerita benar. Tak tipu punyer. Kalo tipu, maknanya Fouziah Gous tipu I jugak la. Dia cakap, dia ada berlakon dalam siri KELIWON satu Drama Siri dekat TV3, dah ditayangkan. Tajuknya ialah Minyak Dagu.

Sumpah cerita ini sangat seram. I tengok masa Poja tunjuk dalam website TV3. Kalo korang rajin, pi la gugel sendirik. I malas. Pasal I takot. Hantu dia real dan Poja, kau perempuan giler sombong ok? Dah la pakai baju kebaya nyonya time pretnen, ko berangan hot mama la kan?

Kalo aku jadik Nasir Bilal Khan pun memang aku Minyak Dagu kan nko pasal ko sombong giler. Dah la lipstik merah nak mampos tapi akhirnya jadik hantu pasal nak mintak balik badan dia yang dah jadik gulai kena makan ngan orang kampung. Heh!


Balkis, kenapa tetiba ada light atas kepala, mungkin nak bertukar menjadik pari-pari yang keluar dimalam hari sebelah perempuan baju putih


Ni ialah Aty budak rajin dan baik hati, kazen En. Tunang. (Sangat jeles pasal kenapa kazen dia ramai yang kurus2... Argghhh! Tapi pasal I comel dimata dia, so tak apa) Sangat jeles pasal nkorang 2 kurus ok? Ok Aty, lekas2 tunjuk gambar ni kat kawan Aty yang minat habes ngan Poja ni dan pastikan dia jeles sampai mati tak makan. OK?


Babe, ko rasa muka ko sekarang macam seram tak? Mungkin ada reflect dari cerita hantu yang kiter tengah tengok ni kot? tapi aku tengok muka ko cam lebih kepada tengah berangan jerk...

Mungkin ada entiti masa aku snap gambar ko nih babe. Cheh! Suka nak tuduh ada entiti, padahal handphone I jenis murahan

Dialog Encik Tunang : OMG! I dah la benci cerita seram, tapi terpaksa belaghak macho pasal I sorang jerk lelaki kat sini...


P/s : Poja, ko tengok ni, aku tadek kutuk-kutuk ko dalam blog aku kan? :D

-EnD-

2 comments:

yatiyahya said...

baik tgk kt tv3 je...lagik real..

Chooyaya! said...

pergi la.. ada aku heran?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...