Wednesday, July 1, 2009

Let The Pix Tell The Whole Story....

Kasik layan gambar dulu, nanti kalo I dah ada masa, I bebel panjang-panjang lagi macam selalu.. Sekarang ni masih dalam kategori bizi pasal ada 1 Majlis Kawen belah pihak lelaki tak setel lagik... Nanti I cerita sampai awak orang semua bosan tahap gaban oren.

Felda Villa Pada Waktu Malam. Ntah naper masalah menatang blog ni, nak masukkan gambar yang ada cahaya kelip2, dia error lapan juta kali. Malas dah nak layan. Owh btw, bayangkan macam mana kalau tetiba ada pontianak terbang diantara pokok tu. Haha

Makan secara buffet jerk... Simple arrangement. Dah kata majlis akad jerk kan? Kalau tak cukup pinggan, boleh makan pakai daun

I punyer mekap artis ni ha sangat kurus sampai buat I rasa rendah diri dok seblah dia... Mekap dia sangat superb! *Harap2 Ayang Kamell baca nih and terus bagi I free make up untuk next session

Kelakar jerk Ustaz Abdullah. Pengantin cool, tapi dia plak yang tersasul2. Sangat sporting pakai baju kaler pink. Pasal dia tadek baju kaler merah. Tak apa

Sepatutnya I berdebar2 masa nih, tapi kenapa ntah tetiba macam gembira

Owh, ni gelang tangan, Saz kasik... Dia cakap tak syok la kalo semua nak kasik cincin jerk...

Mas kawen ikut KL - RM80. Cantik sangat mas kawen ni. Hasil kerja keras Mak Mertua

Keluarga Saz. Mak mertua yang pakai shawl kaler itam. yang paling tinggi tu ialah Bapa Mertua yang gelabah giler walau I kena gigit ngan semut merah sahaja seramai seekor


Ni jerk la keluarga I yang boleh datang. Pasal semua ikut tema, maka Mak, I up gambar U lagi sekeping


Taraaa....!!! Mak di tengah2 di apit oleh Sasha & Kaseh yang comel nak mampos. Terasa macam nak campak dorang masuk dalam kolam ikan tipu kat depan Villa pasal berambut kerinting

Hairi, Farok, Suraya & Farah. TQ for coming guys! Kesayangan!

Gigih tetap nak tulis nama mereka Berdiri dari kiri : Joe (adik Engku Emran), Zack, Zareef, Mamat, Acap, Fairuz, Nadia, Effa, GF Joe, Kak Nini & Kak Tonah.
Duduk dari kiri : Abg Yut, Yasmin, Intan riba Fakira anak Kak Tonah & Ros


Medium buat I tetiba rasa macam tong drum semestilah Fouziah Gous!

PASAL DAH TAK SABAR NAK RASMI BILIK PENGANTIN, TERUS MENUJU KE RUMAH AMPANG

Hiasan bilik pengantin kat rumah Saz. Simple but nice. Ni hasil rekaan diri dia sendirik. Kalau boleh semua nak kaler putih. Tapi pasal I suka ada bunga merah, jadi terpaksa letak jugak

Ok, memula posing sopan2 dulu....

Pastu post separa baring... Kuci kuci cayang!

Wajib bubuh gambar perasan comel barang sekeping dua



Dah tak tahan, terus posing baring! Hahahahahah

Kredit to roland for the pix.. Dah dah. Blog ni punyer pasal, semua kerja I terbengkalai tao? - EnD-

5 comments:

Mz_Rizaliza said...

congrats suraya ... semoga kekal smpi hujung nyawa ... and u look fabulous !!

intan said...

kalau tgk live lagi gempak tau..
i tau lah..sebab saya jadi pengapit dia masa kt JEngka hari tu..cantik sangat..

Chooyaya! said...

ms_rizaliza : tq! muka kalau da mekap mmg ler nampak sedikit cantik.. hehe....

intan : wah2 intan, kalau intan puji kaksu, intan tetap kena bayar hutang ok?

Asma said...

gorgeous kak suraya!
tahniah...
nak datang jugak...jealous go dapat pergi on saturday nih...

Chooyaya! said...

asma : tq tq dear.. tu la, tak dpt dtg kan? takper, ur turn nanti, kaksu dtg bawak baby skalik... ok? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...