Monday, November 7, 2011

Donut gemok yang omel. Meh tampar!

Agak-agak la kan? Kalau la one day I ada anak (amin.....) Macam mana la rupa dia eh?

Tembam

+



Kerinting


Hasilnya

Jeng

Jeng

Jeng!


Donut!

Macam donut ok? Meh nak tampar sikit. Omel sangat ni!!! Thanx Kid sebab carikkan 'anak' untuk I dengan Saz.


-EnD-

7 comments:

~yaya~ said...

Haha..comel gilos! I doakan u dpt anak comel mcm nih. Amin :)

wana said...

Amin ;)

Tp kn bdk ni ade gaya2 ucop sket. Sruh kin try wt rmbut kerinting la. Hahahaha. Pstu bdk ni muka kerek x tahan. Mmg mcm ucop. Lempang gak kang ni.

Anonymous said...

kenapalah nko lawak sgt dik. sakit perot akak..........kakmasyp

Liyanaroxx said...

tak sabar tunggu kaksu ada anak sbb musti sehat & cukup makan...mama dia love food so much! ;)

Chooyaya! said...

yaya : amin.... harap2 la putih. tapi taktau la putih nak ikut saper, sebab mak pak dua2 pon coklat. haha

nayang : ucop rambut lurus. tp muka poyo mmg dah ada cam budak kecit tu jugak. 'no no no' <- gaya ucop

kak mas : sian akak sakit perut, meh saya sapu ubat (buat2 bodo)

yana : tu la pasal. jgn dia obes dah. haha

Anonymous said...

sumpah comel gile..haha -Inn

Chooyaya! said...

Inn : aminnnn. kihkihkih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...