Tuesday, December 6, 2011

Kenangan Lalu Mengusik Jiwa

Kacak jugak eh rumet I ni? DULU la tapi... I rasa :D


Sekarang dia rock star... *Muka lurus. Well, kacak ni subjektif. I rasa dia kacak berambut pendek dan kemas. Berbaju Polo, berjeans Levis, berkasut Lacoste. Dia rasa dia 'cool' berambut panjang ala rockstar, berbaju tiada lengan dan berseluar banyak kocek dengan sandal croc. Kacak itu subjektif. Anda bagaimana?


Okbye.

-eNd-

7 comments:

Mimy Hamid said...

roommate aku pun dah transformer lepas kawen dulu leh pulak kemas berambut pendek..hensemmm tapi now dah rambut panjang..ada jambang...erkk badi dia kacak la..memang subjektif

aishah jamrek said...

kacak di mata spouse..no hal! ;)

Chooyaya! said...

mimie : rumet aku naseb tak simpan jambang jer. hurm... aku mmg tak gemar la orang rambut panjang. tu la dulu sebok tak suka, now, yg tak suka tu la yg dia suka. ko nak ckp apa?

Chooyaya! said...

aishah : masalahnya, aku tak rasa kacak. acaneh?

aishah jamrek said...

hahahh!kalau camtu, better speak up..tak elok pendam.. ;)

Chooyaya! said...

dah berbuih... doa jerk la. haha.

Anonymous said...

su,akak mentengok saz ansem apa bila ikat rambut.....kakmasyp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...