Friday, February 7, 2014

Mentadak Mentadu Macam Mana Intan Tido?

Assalamualaikum

Tadi kan? Masa otw balik ke office dari Pavilion kitorang nampak ada Jengkaut ni lalu. Pastu kata Kaklong, ‘Dulu masa kecik-kecik kitorang panggil bedoza, Dyba panggil apa? ‘Dyba panggil jengkaut’, ‘Ira pon panggil bedoza’. 

Intan?

‘Mentadak Mentadu’.




Jengkaut


Mentadak Mentadu

Macam jauh jer? Hahahahahaha

-EnD-

Notakaki : Bulldozer = bedoza

7 comments:

Ayu sukatiakula said...

melayukan bulldozer dapatla bedoza kannn..

TiranaAduka said...

nak keman bawak bulldozer tu...hehehe

Anna Dayana said...

hahahaha... bongok la kak su ni... itu pun jadi bahan kan..

Anna Dayana said...

hahaha.. kak su ni ada ada je tau.. benda tu pun jadi bahan. u saja nak kenakan i kan.. kan kan

chuya - the mother of A's said...

kaksu ni suka tau kenakan intan.. hahaha tapi kan kami suka ja kaksu kena kan intan sebab suwittt sangat la intan ni hahahaah *padahal tak kenal pun*

eda said...

hahahaha intan win !!!
intan meh sini sep ~

Anna Dayana said...

kak su sehari tak kena kan intan mmg tak sah.. selagi dia tak tunjal kepala intan mmg tak aman..

sis eda: hehehehe.. sepppp jom...

sis Chuya : suka eh intan jadi bahan ye.. kenapa nama nak sama ngn kak su? Choyaya vs Chuya.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...