Thursday, October 16, 2014

Pasal KARIM

Assalamualaikum.

Pagi tadi masa I on the way pergi kerja, tengah berborak dengan GF dalam henpon  tetiba I nampak Karim dalam kereta! I pandang dia, dia pandang I. Melawan tu!

Lepas tu I cakap keluarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Mak tanya, ‘Kenapa dik?’

I cakap ‘Ada Karim Mak! Not pandang dia, pastu dia pandang Not balik. Orang dah pukul pon dia taknak keluar. Melawan!’

Kata Mak, ‘Bahaya la ada Karim. Berenti la tepi jalan. Ya Allah ko tak kunci kereta ke?’ **Suara cemas nak mampos

I cakap, dah kunci tapi Karim ni memang pandai masuk kereta sendiri. ‘Ko keluar Karim! Ko keluar, kalau tak aku pukul mati ko nanti.’

Mak yang selenga pon cakap, ‘Berenti la tepi jalan. Suruh Karim keluar. Bahaya!’

 I kata ‘Takpe. Not pukul je dengan botol air ni. Tapi tak dapat. Sebab dia masuk kat tempat lain’.

Mak tanya, ‘Sapa Karim?’

I jawab

Lipas

Tuutt tuut tuuut. Orang tu tekan end call. Bengang la tu.

HAHAHAHAHAHAH. Love U Mak!


-eNd-

Macam mana dia dapat nama Karim? Click here.

 I hetchu Karim!

3 comments:

eda said...

hahahahahahaha bongokkkk laaaa !!!!!

Lis Malisa said...

wakakakakaka. ..... sengal kak su... sakit hati baca tau...!!

Chooyaya! said...

eda : ko la mongok. hahahahha. lekas belanja coffee

Lis malisa : heheheheh sowieeeee,. bak uwet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...