Wednesday, November 5, 2014

Kesiannnnnnn

Assalamualaikum..

Haritu I up gambar ni dalam Instagram I. I pon tunggu-tunggu je, ada tak orang perasan yang cekak I tu I ikat dengan getah belacan. Skali ada! Suria. U ialah pemenangnyaaaa! Hahahah dia cakap,‘Headband tu ikat dengan getah ker? Beli lain la Su. Hahahha’. 



Kesian sangat

Ini ialah cekak rambut I yang paling kesayangan nak mampos. Ni I beli since mengandung. Dekat JJ Setiawangsa. RM28.00 kalau tak silap. Coklat satu, biru satu. Yang biru tu Sasha mintak. Tolak-tolak De suruh bagitau dekat I. Nak taknak kena la bagi sebab kesian. Nyampah. Dia pakai sekejap je dah jahanam. Menyesal bagi. Padahal dah pesan, ‘jaga cekak ni macam jaga nyawa’. Sekian jahanam tak sampai seminggu pon.

Yang ni je la satu-satunya yang kalau I pakai tak rasa pening. Cekak rambut lain ada la 20-30 kot dalam koleksi I simpan buat hiasan je. Bila pakai rasa pening kepala sebab plastic dia tu macam grip I punya tengkorak. Pening. Ada yang longgar sangat macam sependa yang dah pakai 8 tahun. Ada yang bila pakai nampak macam Indon. So I setia la pakai yang ni je.

Haritu yang buat I ikat guna getah tu sebab entah macam mana, Shein ambik cekak ni lepas tu dia cabut kain dia tu. Yang belah kiri I jahit balik. Gigih nak mampos. Tapi yang belah kanan, dah hilang terus kain yang tampal kat hujung tu. Boleh tak I nanges? Shein la ni. Tu yang ikat dengan getah macam ni. Haha.

I dah tengok banyak tempat jual headband ni. Tadek satu pon yang berkenan padahal kat KL ni MELAMBAK kedai aksesori rambut tapi tu la… Semuanya bila I pakai rasa pening. Dah. Pakai je la yang ni. Lantak la orang nak kata apa. Biarlah cekak rambut ikat dengan getah janji sependa jangan ikat dengan getah. 


-eNd-

2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Bole panggil cekak vintage hahaha.

Didi Kar said...

Hahahaha lawak la kaksu ayat ikat spende dgn getah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...