Tuesday, November 25, 2014

Shein at examination hall


Assalamualaikum...
Shein at Examination Hall


Ishk apa soalan matematik susah sangat macam ni?
Takpe. Ambik nafas... lepas.... sedut... lepass.... Ok. Baca balik. Emak bagi saya 10 bijik rambutan yang harus dibahagikan sama rata kepada 5 orang kawan. Suraya, Intan, Ira, Dyba dan Sarah. Ishk. Apa pulak semua nama perempuan ni? Tak macho la aku nak kawan dengan perempuan. Sapa la buat soalan macam ni. Hesh!



Ok ok. Sekarang rambutan ada 10 kena bahagi 5. 10/5 = ????



Aik?? Kalau bahagi lima dah tu aku macam mana? Tak payah ambik ke rambutan tu? Aduh... Tak adil la macam ni. Aku nak jugak rambutan tu. Ni nak bahagi lima dengan kawan-kawan 5 orang tadi ke atau aku sekali? Kalau aku sekali kena bahagi 6 la eh? Ke macam mana ni? Aduuuuuuhhhh!! Aku nak jugak rambutan tu. Mana adil kalau aku tak dapat.


Jap. Tiru la jawapan Sarep kat blakang ni. Haha. Dia pulak letak kertas atas meja tak tutup. Cantekkkkkkk boleh tiru!


Sarep jawab : Tak payah bahagi rambutan tu. Semua kiter makan sorang je sebab masa dorang datang rumah tadi, dorang dah kenyang makan durian. So dah tak rasa nak makan rambutan. CANTEK!


Kikiki. KACANGGGGG!! Sarep pon satu hal. Dah tau nak pergi toilet tu, tutup la kertas jawapan tu. Bongek sangat! Dah aku dapat tiru. Hahahaha.

-eNd-

4 comments:

Irfa said...

KONPIDEN JE PEGANG PENSEL TU

Jan@Afzan said...

hahahaha...memang lawak entry.. asik tahan gelak je Jan sebab dalam ofis kan...hehe..

Entry bergambar dengan caption sgt tepat!

Shein debab! gebu! geram lah tgk awak shein...peluk2x ni best...

eda said...

hahahah bongokkk ...
tggu la shein besau nt , eda hasut shein jgn bg handbag mahai kat kasu !! hahahahaha

Chooyaya! said...

Irfa : Macam terror jer kan?

Jan@Afzan : kalau nak peluk bak uweeeeet

eda : eeeee sebok jer la auntie eda ni. babap nak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...