Tuesday, February 10, 2015

Minum Petang

Assalamualaikum..

Petang-petang macam ni kalau dapat makan chee chong fun dengan air jagung sedapnyaaaaaa. 


Makan dua Chee chong fun la baru puas hati. Yang ni I makan dekat Ampang Park. RM4.90 satu. Kuah dia mintak extra. Baru puas hati. Grrrrr. Atas dia tabur bawang goreng. Perghh. Tolonglaaaaahhhhh.


Yang ni korang jangan nanges la tengok eh sebab jauh kalau nak dapat. Ni I makan dekat kampong. Kat gerai Kat Ct. Bawah sekali ada air gula, jagung. Lepas tu letak ais penuh-penuh. Curah susu cair and susu pekat manis and on top letak jagung jugak. RM2.00 je. Dekat KL I taktau ada dekat mana. Tapi this one? HEAVEN

Okla. Tu je nak cerita. Takyah la hantuk kepala dekat dinding ok? Hahahahahhahaa.

-eNd-

3 comments:

eda said...

meh hifive sket suka mkn chee cong fan..
kalau kosong pun eda layan je kotttt

ieda iedana said...

kaksu! lapaarrrrrrrrr

fishah said...

I hate u kak suuuuuuuu
mana nak cari ais jagung mcm tuu
benciiiiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...