Thursday, November 3, 2016

Sambil Cantik. Boleh jugak tambah income dengan ANNESURAYA SKINCARE

Assalamualaikum..

Tenkiu kepada semuaaaaaaaaaaaa yang dah beli ANNESURAYA Skincare and Alhamdulillah sekarang ni banyak yang bagi positif feedback. Korang tengok dekat ANNESURAYA SKINCARE INSTAGRAM untuk more testimonial updates. Ada yang pakai cepat nampak kesan, ada yang take time sikit. Macam I jenis kulit biawak ni, rasa jeles pulak dekat customer yang cepat nampak beza. Bila risik rupanya Transbella pon dia consume booster punya. Sehari 2 bijik terus. Ni lagi hebat dari I sendiri ni. Tak boleh jadi. I jeles! Terima kasih sebab dalam pada melambak skincare ada dekat luar sana, dari Blogger ke, Artis ke Jutawan Kosmetik, ada yang sudi nak beli jugak. Terharu I. Sampai I dah familiar dengan nama-nama readers yang tetiap bulan spend beratus dengan I. Siap ada yang letak as favorite acc terus. Hahaha. Lepas tu cakap, ‘Kaksu jual apa lagi, lekas saya nak beli semua’. T___T Ingatkan blog ni takde orang baca sebab ‘banyak’ sangat komen each time keluar entry baru tapi ramai yang chose to be a silent reader and tengok dari jauh. Cukup laaaaa. Mana-mana yang best and baik dari I, korang ambik la. Mana ada kekurangan dari diri I, harap korang terimalah I seadaanya ok? Ok give me five!


Sebelum tu belanja Testimonial sato! Tengok Haizan punya muka masa dia pregnant, segala jerawat keluar dengan kulit kusam. Lepas bersalin, pakai terus ANNESURAYA SKINCARE and now dah Siti Nurhaliza. Dia cakap, dia pon tak sangka result macam ni.


Ok. Pasal ANNESURAYA Skincare ni, memula I tanya pada Anny. Tak takot ke nak buat skincare jugak sebab melambak dah orang buat. Percaya ke dia pada kredibiliti I untuk menaikkan product ni sebab I bukan sesapa. Nama skincare pon taknak kalah, letak nama sendiri terus. Lepas tu kotak pon dia tapau muka sendiri. Mana nak carik founder confident macam ni punya level? Kah kah kah. Tapi takper, kata Anny kita nak meniaga yang paling penting kena jujur. Jangan nak fikir untung sembang kencang je. But for ANNESURAYA Skincare and ANS BEAUTY InsyaAllah kita memang ada plan lain dari sebelum ni punya product yang I pernah share. Bukan la menganak tirikan product lain tapi kita nak focus more on Skincare ni dulu. Nak naikkan ANNESURAYA ni sesungguh dulu.

Untuk ANNESURAYA Skincare yang baru je sebulan berada dipasaran and feedback yang kita dapat setakat ni, terjual more than we could imagine I tau yang kitorang on the right track. InsyaAllah. Kata Pak Arab boss kitorang ni (Oooo Suraya and Anny ada boss besar lain), ANNESURAYA akan GO BIG. Kita akan guna different approach and takde dah tertumpu pada blog readers I sahaja. So, dalam masa 6 bulan ni marketing kita akan buat secara AGGRESSIVE! Start dengan masuk newspaper, magazine, radio THR and Kelantan FM lepas tu InsyaAllah on January kita akan masuk TV untuk Bual Bicara Program. Which, where and when I akan update dari masa ke semasa. So that big yang kita akan pergi for ANNESURAYA SKINCARE, InsyaAllah. Korang kena doakan supaya semua smooth ok untuk I and Anny.

Now, korang patut rasa bangga sebab dah jadik antara yang terawal yang menggunakan ANNESURAYA SKINCARE yang masih terlalu mentah dan muda ni. Manalah tau tetiba lepas ni BOOM and orang mula mencari, so masa tu boleh la poyo cakap korang listed dalam 100 yang terawal pakai. Cecece. For meanwhile, I taknak ambik masa lama sangat untuk tunggu dan lihat and target yang besar-besar sangat sebab tu for now, I nak offer kepada korang mana yang nak jadik agent ANNESURAYA SKINCARE boleh WhatsApp/Call I sendiri dekat 012-9184042. Murah giler nak jadik agent, Cuma serendah RM600.00 sahaja and profit yang korang akan dapat ialah dalam lingkungan 50% dari modal korang but if korang lagi pandai buat sale boleh dapat more than 50% profit dari total RM600.00 tu. Banyak jugak tu kan?



Material untuk promosi, kitorang akan provide from time to time and kalini untuk ANNESURAYA SKINCARE, the Marketing memang sangat aggressive. InsyaAllah dengan testimonial yang semuanya best, harga yang mampu milik and complete Set 5 in 1 korang boleh jana pendapatan dengan ANNESURAYA SKINCARE. InsyaAllah. I tak janjikan bulan dan bintang tapi semua ni terpulang kepada kerajinan nkorang sendiri nak kerja macam mana. Apa yang nak update and share idea dengan I, I sentiasa terima. Takde hal. Tak boleh nak cerita banyak dekat sini sebab nak make it exclusive. Pada sesiapa yang berminat untuk menjadik Agent, boleh WhatsApp I and I akan brief pada korang. 20 yang terawal sahaja eh? Tak larat nak handle ramai-ramai agent sebab I bizi menyelamatkan dunia. Ok? Ok, gerak dulu. Apapa roger. Kbye.


-eNd-

No comments: