Wednesday, April 8, 2009

Bowling-Bowling Bersama Cik Intan

Harap Intan puas dengan tajuk entry ini

Yer Yer.. Dah pukul 2.00pm ni, Kaksu tengah taip ni ha. Dah 8 kali ok Intan tanya biler nak buat entry pasal bowling malam tadi. Asyik2 suruh aku update blog jerk. Dia hengat aku nih tadek kerja lain selain dari mem'blog'?

Tau arrr Incik bos tadek, boleh enjoy sakan surf net sampai lebam. Terasa macam nak keluar jap pi KLCC tgk wayang tapi tetiba terasa macam agak melampau la pulak. So, kensel kan niat (padahal tadek geng nak ajak mengular).

Tak elok makan gaji buta ok?


OK


Malam tadi main bowling dekat Flamingo dengan Intan dan office mate

Sekian, Wassalam
Bye
Yang ikhlas,
Kaksu

2 comments:

intan said...

No..No..No...Bukan nie...mana pic intan ngn kawan2? mana citer2 yg hebat2+ kelakar tu?

Intan tau kaksu bergurau jer kan ni..

intan bg masa untuk kaksu lengkapkan citer ni,...take ur sweet time bebeh

Chooyaya! said...

No no no no. kaksu taknak tulis dah. Cukup la, nama Intan jadik tajuk besar dah ni. tak puas2 gak.. Intan jangan jadik manusia tamak. Hahahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...