Thursday, April 2, 2009

Engagement Ring Hunting - Finale

Yer.... Kiter bersua lagi dalam episode finale 'Engagement Ring Hunting'!

Kan haritu aku dah citer pasal dok usya2 cincin tunang kan? So selepas fikir 2 3 hari, kitowang mengambil keputusan untuk pilih cincin dekat DeGem Pavilion! Dengan harga yang berpatutan serta kilauan berlian yang bersinar2 tu, aku semestinya happy kerana dapat cincin nih...

Kitorang tempah on Thursday, suppose siap on 2hb April, tapi dowang dah call, suruh ambik on Tuesday... Alhamdulillah, cepat awal. So tak la rushing sangat nak pergi Pavilion on Thursday since aku sendiri dah banyak giler aktiviti nak buat sepanjang minggu ni...

Dup-dap, dup-dap nak amek cincin. Sebelum masuk pintu premis DeGem, ada 2 orang awek dok senyum2 kat Saz. Ceh! Berani dowang ngorat bakal tunang aku didepan diri aku sendirik.. *Dengar Intan batuk, menyampah jerk... Orang suruh amek cuti dari awal teman aku balik esok. Sudahnya En. Halim tak kasik! Kecewa aku... So, aku akan balik sendirik and drive alone tomorrow - iklan jap

Duduk2 jerk kat kedai, Danny suruh aku try cincin tu, and Al-hamdulillah nampak elok jerk kat jari manis tangan kanan aku ni. Tak la besar cam cincin merisik yang boleh masuk semua jari kecuali ibu jari aku jerk. hehehehe...

Rupa premis dari luar. Berkualitinya my handphone punya camera. Bangga sangat memilikinya...


En. Saz sedang meninjau2 kawasan sekeliling sementara tunggu Danny siapkan equipment untuk tengok number siri diamond



Manyak susah lo mau tengok ini nombot... 25x besar dari size asal bau nampak ooo.. Itu pun kena guna itu lampu suluh laser balu nampak... Haiyaaa....


Fuiyyoo!!! Kagum2, memang betul la ada number kat diamond nih. Diamond pun dah kecik, number tu lagik la kecik! Satu number siri akan mewakili untuk satu diamond sahaja... Kagum lagi...



Senyuman siput sedut selepas mengeluarkan habis duit dari sampul angpow dia.. Comel jerk bawak duit dalam angpow. Hahahaha



Info Tambahan
- Satu number siri cuma mewakili satu diamond, eksklusive
- Dapat 1 diamond certificate which is kalau nak upgrade diamond, tunjuk certificate tu and tambah duit boleh dapat yang baru
- Kenapa 1 pun tadek gambar aku?
- Kenapa tak tunjuk gambar cincin? Pasal nak seperaissss

-END-

No comments: