Wednesday, July 22, 2009

Korang...!!!!

Ada yang komen cakap I senyum macam cirit... Biar la...!! :p Bluuerrkkk...!!!!


Tengah berkira-kira, nak panjat ker tak, tinggi jugak tembok ni...


Takot tak, takot tak?

15 comments:

LeEsA™ said...

sgt ch0mel la akak !
:)

Anonymous said...

ko senyum ke kena pakse senyum tu sue..??

Chooyaya! said...

leesa : tq darling!
tanpa nama : senyum pun bukan, kena paksa pun bukan. sebenarnya aku tgh tahan kentut.

MamaMia said...

seb baik x kuar bau...

MamaMia said...

tp mmg gorgeous..gambo2 ko erk..

Chooyaya! said...

dah la... aku mmg kentut busuk pon... jgn pujuk aku lagi... kiter putus! :p

LeEsA™ said...

hahaha

cayalah akak
g0rge0us

:)

Sharika Lincoln said...

su kentut ko mmg busuk x dinafikan aku pon sama gak...hihihihi tp ko tetap cun n comel...

yatiyahya said...

mata u sgt menakutkan....wakakak!

LyndAhayat.. said...

da besar rupanya sue...10 tahun x jumpa...akhirnya..sue selamat..bersama si dia...congaratulations..di atas kehidupan yg sgt bahagia itu..miss u always...!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

chantek la kak sha...

gambo ni kalau edit sket lagi....

mesti malatop....hehhehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salah nama plak dah....KAK SUE...

pi letak nama kak sha...hehehe sorry2....

Chooyaya! said...

Linda : tu la, tak sangka eh dah 10 tahun tak jumpa... nko pun dah ada anak, aku plak baru sebok nak buat anak. haha

yanie : kak sha mana plak ni yanie..? kaksu tak pandai la nak edit2. main bubuh jerk... kalo edit, muka bley jadik cam erra fazira ker? hehe

Chooyaya! said...

yatie : berjaya kan jadik mata besar, u punt au mata i macam mana.. sepet kan? u pun selalu jerk tanya i, puas ker i lihat dunia...

aina_amirah said...

kak sue chantek that day..sowi lambat sebab sesat hahaha..dr kol 12 sampai kol 3 ptg sesat..da cuak da sebab agenda ckp 3.30 ptg event abis..dlm hati ckp takpel ada 30 minit lagik jumpa kak sue kejap ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...