Thursday, November 5, 2009

Tag simple dari Diha

I dapat Tag kacang dari Diha... Giler senang. Tagnya ialah TAG LAPAN AKU SEDANG. Ok, tanpa membuang masa, mari kiter mulakan!

1. AKU SEDANG
Aku sedang buat tag 'AKU SEDANG' oleh Diha http://www.allaboutnaddy.blogspot.com/
Haha. Kodi sungguh I, sampai sekarang pun masih jugak tak pandai buat link. Padahal Pawie dah ajar http://www.redghost29.blogspot.com/ buat. Tapi pasal I insan istimewa yang kurang bijak, maka tak pandai-pandai jugak walaupun Pawie siap print screen cara-cara buat link ok? Tapi mak tatap vuduh!

2. AKU SEDANG
Marah dekat Intan pasal masa kami party main pondok-pondok dekat surau tadi, tangkap gambar masa makan and buat peace, gambar I sorang jerk blur. Bengang jerk... Takper, nanti I crop gambar Intan jangan kasik keluar dalam blog. Haha

3. AKU SEDANG
Confirm dengan hubby nak tengok 'Cuci The Musical' dekat Istana Budaya Sabtu ni sambil cakap dalam hati, 'Sayang, U kasik I duhet RM350 tu untuk beli tiket eh? Apa kata I beli tiket harga RM60, lepas tu balance I ambik buat tambah collection kasut. Bijak tak I?

4. AKU SEDANG
Stress menunggu bila blueberry nak masak dekat Farmville. Kenapa takder pokok atau sayur yang matang dalam masa setengah jam eh? Paling kejap 4 jam woooo..... Berasap otak mak nak harvest!

5. AKU SEDANG
Bersenang lenang baca Metro dengan Kosmo kidnap dari Kak Tonah sambil korek hidung. Selamberrrr....!

6. AKU SEDANG
Tahan berak. Kena siapkan dulu Tag ni! Ketar-ketar dah kepala lutut. haha

7. AKU SEDANG
Kekenyangan lepas makan 'kulat air mata berdarah' baru setengah jam tadi. Makan ramai-ramai dengan collegue dekat pantry. Tak. I tipu. Sebenarnya makan kat surau, pasal pantry kecik. Tapi kami tak buat sepah pon. Dah kemas balik kasik hensem-hensem

8. AKU SEDANG
Kentut. Ok u all. I dah tak tahan. Bau betik siottt....!!!

-EnD-
Cop-cop! I tag Intan, Yatie, Keary, ET, Pawie, Liyana dengan Filla hot buat tag mudah ni. Kalo saper tak buat, dia jadik kambing. Bye

5 comments:

Anna Dayana said...

macam mana nak buat..ajar ler..

yatiyahya said...

senang je lah intan...

Unknown said...

hahahah sangat kelakar kawan ko ni su...

camne anak aku reti tag ko tapi dia tak tag aku..ahahah (diha anak aku k)hehehe...

anyway nnt aku wat..skang aku cam kambing kat airport tuh...gerrrrammm

Chooyaya! said...

owh..... anak ko nama diha jugak.. aku lupa... okeh, nanti buat eh?

Liyana said...

ok sis...me hutang sis 1 tag..akan cuba disiapkan!yeehhaaa~!!