Sunday, May 30, 2010

Kalau

Bestnyer kalau sekarang dapat makan sebijik carrot cake (dah tadek one slice dah. sebijik terus! hahah) dengan cream cheese topping. Lepas tu Pavlova dekat Alexis...


Mau ini


Dan ini jugak!

Ni jerk la kerjanya.. Bangun tido, on lappy seacrh gambar makanan sambil gigi tidak bergosok, katil tidak berkemas... Tak senonoh! Esok lusa kalau kau gemok macam badak, jangan salahkan Wana.


Tetiba Wana yang dipersalahkan. Haha

Ok bye! Mau gosok gigi sekarang!

-EnD-

7 comments:

cikmyasara said...

kak su! td bru sara mkn kek carrot with chese sedap tu!! skali bukak blog tgk akk ngidam nk mkn lak.. klu sara tau td.. sara mkn sebijik kek tuh sepotong utk sara yg lain utk kak su.. :p

wana said...

pehal nak salahkan aku plk???? len la klo aku ckp "jom mkn kek"..tu baru blh slhkan aku..ok bye..dh jom pegi mkn kek hahahahaha

Liyanaroxx said...

cedapnya pavlova tuh kak su!!!

Chooyaya! said...

cikmaysara :takper... seb baik tgh hari tadi kaksu dah makan kek kerot... yumyum

wana : dah tu aku nak salahkan mira la, mcm tu?

liyana : sedap gilos. liyana pegi carik sekarang

Hamiera said...

ape ni..balik balik mira jugak yang bersalah..

Hamiera said...

ape ni..balik balik mira jugak yang bersalah..

Lenny said...

dapnyerrrr... huwa... kan dah teringin... kalau i kejut hubby skang cakap nak makan... kene lempang tak agak2nyer? ahhahaha..

nice blog... mintak permission i link u up ya..:D

gelis siap mintak permission bagai kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...