Tuesday, May 18, 2010

Kiter nak potong rambut la awak...

Awak awak.. Kiter plan nak potong rambut la... Kiter dah rimas berambut panjang, pasal kiter bukan manusia teliti dengan rambut yang jikalau Yatie tengok kiter sikat rambut, dia akan kasihan pada rambut kerana tuan punya badan suka sikat sampai kulit berdarah. Eh tak. Itu kiter tipu. Heheh, Awak semua sudah kena tipu dengan kiter.

.. Lepas tu, rambut kiter maaaanyak sangat gugur... Sian kiter, kiter taknak jadik botak macam Ami.

Jadik awak-awak rasa, kiter patut potong setakat paras mana? Yang comel... Yang terpaling comel yang mana? Kasik tau kiter eh?

Sekarang rambut kiter dah cecah pinggang dah,, Dah la tebal. Bila kat luar panas, kiter akan megren pastu bila kt kampung kiter mintak maaf dekat Mak pasal anak Mak yang orang kampung ini, seakan mengada komplen panas panas panas melebihkan yang lahir dan tinggal di bandar (Sazli la tu)

Awak rasa kiter patut potong paras mana?


Paras ini ker?


Atau paras ini

Kiter mintak maaf kalau ada yang muntah akan gambar keduanya diatas. Nampak sangat kiter kontrol lawa ker apa ntah, ala2 senyum tahan kentut. Tapi kentut menyihatkan badan pasal kiter akan buang toksid dalam badan. Kalau nak buang angin, makan la bawang putih banyak-banyak supaya kentut.

Tapi jangan la berkipas dekat opismet punyer kipas kompiden badan bau wangi padahal bau pahet bila makan selabu bawang putih mentah untuk membuang angin, Eh eh?

OK? Oh. Btw,

Ini Ami. Hemsem kan?

Dah. Bye.

-EnD-

12 comments:

syaima.yunus said...

alaaa sayangnyaa.. your hair dah cukup adorable kut.. pjg sihat shining semuaaa :)

adlainmarsita said...

i prefer yg 1st tu...ayu je...(suke la tu)hehehe

mrs. rahman said...

yang pendek.. sesuai dengan u yg happy go lucky.. hehe (^_^)

cikmyasara said...

kak su.. potong rambut cam pic kak su yg sebelah neh pakai bju kaler purple tuh.. sgt sweet... i like!

Didi Nadhirah said...

kak su yang 2nd cumel nampak makin muda

Chooyaya! said...

syaima : shining la sangat. end split tau? :D

adlain : yer ker? hehe *malu

mrs. rahman : kalau pendek muka bukan mcm bentuk buku ker?

cikmaysara : ooo.. tu pasal blow kt kedai, tu yg jadik mcm tu.. ianya tidak terjadi secara semulajadi tau?

didi : yg number 2 eh? yg tutup mata tu? ok ok..

semua cadangans edng diselidik. tq korang!

delyla said...

prefer gambo no2... pendek bahu

wana said...

potong bob cut ala ala victoria beckham ade bran? ne ne ne ne :P

silent reader said...

yg pakai baju kurung biru please!
:)

Chooyaya! said...

delyla : oke... i i sir!

wana : ko nak suruh muka aku nampak macam kuali?

silent reader : awak ni apis eh?

cikmyasara said...

haha.. malas nk bikin slalu la tu... ala kak biar je rambut panjang lg sweet.. nk plak bile ikat tocang ekor kuda.. nmpk lagiiiiiiiii budak2...

Farah Love said...

kak sue potong la rambut macam gambar yg no. 2 tu...lawa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...