Wednesday, August 25, 2010

Nandos Betis Tiada Daging Yang Sangat Kasihan

Ok. Cam biaso. Sekarang dah pukul 3.00pm. Waktu-waktu macam ni memang I akan tengok koleksi makanan dan cebek-cebek muka macam nak nanges sambil berangan.. Haiii... Alangkah indahnya kalau sekarang dapat makan ayam, kambeng, ikan, zirafah..

So, oleh yang demikian, hari ni I nak share dan membuatkan anda akan bersama-sama menderita dengan I selepas menyaksikan ayam Nando's ni. Jadi.... Renung-renungkan.. Dan selamat beramal..!!!


Quarter chicken with two sideline. I ambik peri chips dengan coleslaw. Hurm. Cukup ke nak isi perut I ni? Taboley jadik. Mintak Mediterranean Rice jugak. Baru kenyang. Ambik Extra hot, supaya senang sikit nak berak. Pasal pedas, nanti makan pedas masa perut kosong akan berak dan terus menjadik kurus. Bagus bukan teori ini?

Budak gemok tanak kalah, maka dia order half chicken terus. Mak ai. Giler rakus. Rraaauuu!!! *Tapi dalam gambar nampak cinonet pulak ayam dia. Dah la betis tadek daging. Padan muka Sian Sazli dapat ayam anorexia.

Rupa-rupanya kalau bukak puasa tak lazat kalau minum ice blended. Tak habes pon mango smoothies ni. Air sirap bottomless tu jugak yang sedap. Slurp.. Air sirap sejuk kurang manis berpeluh-peluh pasal banyak ais.. Sila bayangkan sekarang..

Ni Kaseh punya kid meal set. Kentang bentuk bintang. Dia tanya mama dia, 'Mama, ni bintang kan?' Pastu terus nyanyi.. 'Satu Malaysia, bintang negara' Ewah Ewah ko Kaseh, sesuka hati jerk nak tukar lirik lagu Satu Malaysia eh? Itu benteng la dol. Bukan bintang.

Budak gemok ni, asal suruh buat muka hensem jerk, keluar la muka mengada mintak lempang la, ternganga macam horny la.. Ishk! Eh. Sila la tengok orang meja sebelah punya air sirap. Menggoda's tak?

Kaseh bila I tanya, puasa tak. Mesti kompiden jawab puasa. Pastu orang punya air yang sampai awal, dia yang rembat dulu. Tengah-tengah dia minum air pon kalau tanya puasa ker tak, dia akan jawab kuat-kuat dan bersemangat, 'Puasa!' Ko ni tak paham erti puasa kan Kaseh?

Nyonya mualaf jual sayur the return

Ok... Yang paling tatahan. Sampai jerk dekat Nando's, I carik la mana meja yang dah di reserve untuk I. Cari punya carik tak jumpa. Skali....!!
Jeng jeng jeng!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mak.. Seram!! Haha

Terima kasih kepada Nando's kerana bersusah payah memberi pangkat tersebut pada I. Haha. Kelakar giler. Terus I malu-malu masa duduk, pasal terperasan orang kiri kanan nampak I macam hebat jerk. Yo yo Ooo jer. Tapi tu la, malu sekejap jerk. Lepas bunyik bang terus makan macam orang tak pernah jumpa ayam. Tak bercakap langsung, tak toleh kiri kanan langsung!

Kata puasa?

-EnD-

2 comments:

Fida Ghazi said...

tak shuke..tak shuke nandos.. nanti berak lubang cirit pijarrrr..

Chooyaya! said...

tu la best.. laju jerk taik keluar. pastu rasa pedih2 n lubang jubo mcm ketat. ishk, apa tak senonoh sgt ni. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...