Thursday, November 11, 2010

Jotos atau Sekel ?

I taktau la saper punyer kerja yang dok mengajar Kaseh dengan Sasha bergambar macam ni. Ishk Ishk. Kecik-kecik dah berotak turquoise. Haih!

Korang semut 2 ekor, ikut perangai makcik yang elok-elok jerk yer? Yang lucah-lucah ni jangan diikutin *Tetiba keluar bahasa Indon. Motip?

Patut sekel atau jotos? P/s : Dah, jangan nak tinggi sangat imaginasi korang wanita-wanita gersang. *Sambil tangan sendiri tutup pangkal peha. Bodoh nih !


Ooooo... Nak jadik Statue of Liberty ker? Version Tongkiat and cawat senget eh?

Ni saspek utama gambar kelucahan terlampau semut 2 ekor ni. Ko kan Ayang? Mengaku cepat ! Sesuai jerk watak jahat ala gagak hitam dengan gambar ni Yang. Teror tak Makcik pilih gambar? Haha


Sekian cerita malam Jumaat. P/s lagi : Asal malam Jumaat jer entry mesti berbau kelucahan. Haha. Bye. Nak goreng keropok. Mokcik lapar dan ganas Rrrraaau !!!!

-EnD-

5 comments:

edlidza said...

u are cute .. :)

Chooyaya! said...

u mean, me or my niece? :p
hahaha

Fida Ghazi said...

muka ko dgn anak buah nama ayang tu... tak lari jauh la..

kaseh rambut dah makin panjang, shasha makim tembam.. banding dengan gambar kat entry before ni lah.. comel mereka bedua nih!!

Anonymous said...

mana ada ayang! shasha yg nak lah! GRRRR. hahahhaa

Chooyaya! said...

pidah : eh, ko biar betul lebih kurang? aku lagi cantik la (mati la, statement taknak kalah dgn anak buah) haha owh, gen comel dpt dr makcik mereka. (lagi???)

anon: ah ayang! ni ko punyer kerja. mana la sasha kecik tu tau apapa. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...