Tuesday, June 21, 2011

Zoom zooom aloo kuzooommm

Cuba zoom sikit dekat kotak tu.. Dia tulis apa eh?

-EnD-

10 comments:

Anonymous said...

nyampah mak nyah...baca gaya ngengada ok)...kmasyp

wana said...

Ni ape tukang catit markah pun amek hadiah. Hahaha :P

Chooyaya! said...

kak mas : dengki la tu ! :p
wana : hoiii.....!!!!! aku main la masa ni! (simpanan yg penting la tapi)

wawa yusoff said...

saya x nak komen utk entry ni. Tp sy nak cakap mcm ni..

feewiiitt...! Kak su masuk berita TV1.. Lihatlah duniaa... Hehehehe :)

Didi Nadhirah said...

kak su mamat baju merah tu muka mcm tak puas hati je

Chooyaya! said...

wawa : hahahah. ala, interview bodoh jerk pon... dah la hari jumaat kaksu tunggu tak keluar2, last2 keluar hari sabtu. cis! sure nampak gemok kan?

didi : mmg. pasal dia kalah dalam semua acara, tu yg dengki tu.

Chooyaya! said...

wawa : hahahah. ala, interview bodoh jerk pon... dah la hari jumaat kaksu tunggu tak keluar2, last2 keluar hari sabtu. cis! sure nampak gemok kan?

didi : mmg. pasal dia kalah dalam semua acara, tu yg dengki tu.

Chooyaya! said...

wawa : hahahah. ala, interview bodoh jerk pon... dah la hari jumaat kaksu tunggu tak keluar2, last2 keluar hari sabtu. cis! sure nampak gemok kan?

didi : mmg. pasal dia kalah dalam semua acara, tu yg dengki tu.

Chooyaya! said...

wawa : hahahah. ala, interview bodoh jerk pon... dah la hari jumaat kaksu tunggu tak keluar2, last2 keluar hari sabtu. cis! sure nampak gemok kan?

didi : mmg. pasal dia kalah dalam semua acara, tu yg dengki tu.

Chooyaya! said...

wawa : hahahah. ala, interview bodoh jerk pon... dah la hari jumaat kaksu tunggu tak keluar2, last2 keluar hari sabtu. cis! sure nampak gemok kan?

didi : mmg. pasal dia kalah dalam semua acara, tu yg dengki tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...