Thursday, July 14, 2011

Macaroons Oi !

DENGAR INI SEMUA ORANG KAMPUNG

SAYA ADA SATU PENGUMUMAN!


Kepada sesiapa pencinta, mencinta, menyintai, berskendel dan menyayangi macaroons, ini ada berita baik untuk awak, awak, awak dan awak-awak semua. Yes... Ahhhhhhhh... Eh. Ni macam lucah jer ni. Haha.

Sekarang kiter semua tidak lagi perlu mengeluarkan duhet sebanyak RM4.00 untuk seketul macaroons yang mahal-mahal di Harrods, Whisk & Serai. Kerana saya mempunyai satu tempat yang anda semua akan dapat seketul macaroos dengan hampir separuh harga seperti yang disebutkan diatas!

Hebat bukan?

Ya!!!!! Mestilah hebat... Ko giler tak hebat?? Dah la rasa sama jer... Jadi, mengapa perlu bayar lebih? Wah. Dah macam iklan belilah barangan buatan Malaysia dan Inflasi Sifar sahaja. Tanpa membuang masa, saya mempersembahkan! Jeng jeng jeng!!

Macaroons!!! Eleh. Macam tak kenal jer kan? Sekotak ni harga dia RM12.50. Seketul ni, harga dia jatuh RM2.50 jerk. Murah giler oi !

Gambar bakar line

Kalau nak order, boleh add Huda dekat FB dia. Selain dari macaroons, ada pelbagai lagi kek yang sedap, lazat, cantik, menarik, penarik beca tertarik yang ada disini. Add dia dan hubungi dia terus.

Saya cuma agen pencari jodoh untuk kek-kek, kapkek, biskut dan macaroons Huda jer. Harga dijamin berpatutan dan rasa dijamin klimaks. YES!!! (Eh, ko pehal over?)

Maklumlah. Blog ni kan dah jadik macam blog makan-makan sedunia. Segan I. Auuuwwww.

Bye.

Selamat menjamu selera.

P/s: Yang bersaya-saya ni pehal???

-EnD-

3 comments:

aishah jamrek said...

dia ada blog tak??kat ofis fb kene block lew..isk..isk..

Chooyaya! said...

alamak.. tadek la.... baca blog pon dia tak sempat... fb jer dia ada..

Nora Nadira said...

sedap tak? :) sbb kalau macaroon harrods tu kan mahal. nak makan selalu tak mampu. ni murah and comel2. nak tau sedap ke tak :)