Saturday, August 13, 2011

Looking Good


Biadap sangat nih!

-EnD-

9 comments:

aishah jamrek said...

malam ni nak gi TF gak... *_*

rina mazlan said...

hampagas tul la...

Jan@Afzan said...

wuarghh..memang biadap lah entry su ni...bikin panas! nak3x!!! hikhik

Chooyaya! said...

aishah : dah pekena TF tak?
rina : mmg! tak guna punya!
jan : ala rilex la.. u baru sikit... hehe

aishah jamrek said...

belum lagi la su.. memalam susah sikit nak ajak hubby gi makan eskrem.. dia kata beku otak..huhu.. nak pujuk2 dulu!

wana said...

Boringnye xde update. Bz jd otromen lg ke or bz pura2 pengsan menagih simpati? Ehhhhh klo berani hapdet la entry makan lg blh tgk aku lempang ko x nnt. Hahahahhahahahahahaha. Ok bye.
*RINDU*

Chooyaya! said...

aishah : la, tak dpt2 lagi ker? su sampai dapat makan eskem beskin robbin dah semalam

wana : pura2 pengsan menagih simpati? siot lu wana. aku nak mati btol dah masa tu tau?rindu ko la. ah. babi la wana. mari berjumpa ahad nih!

wana said...

Eh ahad smlm ek? Dh pehal kt sini ajak aku????? Bbm, sms, call, fb byk lg blh tau hoccayyyyyy. Dh aku majuk ni. Dh la check in mkn ns lemak bersuka ria bersame khatiq, aliah n kidd. Ok bye aku majuk.

Chooyaya! said...

sudah la ko wana. yang ko besuka ria riang ria dihari raya bersama yang lain siap mancing bagai dihari sabtu tidak la pulak aku merajuk kan kan kan? pasal nasik lemak tu, tiada komen. okbye. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...