Thursday, January 5, 2012

Jangan Curi Makanan Saya!

Kalau ada sesiapa yang takot kehilangan makanan dalam pantry, boleh guna cara ni. Nak lagi bagus, label tu kalau boleh tulisan dia biar besar. Lagi besar lagi bagus. Pastu guna kertas merah and tulis marah-marah sikit pon takper. Kasik orang paham sikit.



Ni kalau dah besar macam ni punya sticker pon kena curik jugak aku tatau la. Si pencurik makanan memang jenis berhati tegar. Pui!


-EnD-

14 comments:

genuine1224 said...

wahh kit kat.. crispy... sedap dap...

Fida Ghazi said...

patutnya ko tulis kat situ "barangsiapa mencuri..kompem muntah darah selepas 2 jam".. ni ko tulis nama... gelak je pencuri tu su!

Chooyaya! said...

genuine1224 : sedap sangat dimakan waktu kelaparan. ada dapat fridge magnet mnasir free :D

Chooyaya! said...

pidah : yerker? hahahahha. aku salah strategi la eh?

wana said...

Ni fridge ofis ke fridge suraya sulatin? Ok bye.

Chooyaya! said...

nayang : ni fridge opis yang aku mengaku menjadik hak milik aku n satu opis pon tau, sapa nak tumpang peti ni, keta tanya aku. haha.

wana said...

Dh agak dh. Hahahaha.

Deqt Zainal Abidin said...

hahahaha ade 2 sebab npe makanan 2 kene curi
1)makanan sedap2
2)ade yg xpuas ati bab ngaku peti 2 hak milik persendirian ;p

kin said...

LOL....i did the same thing... label semua mknan which is mine dlm fridge kat ofis with "kin punya :)" .... the word "punya" tu sounds cute, kan ;)

Naddy said...

terbaekk laaa!

Nass whY said...

HAHAHAHAHA!!! apa la u Su!!!!! :P

Chooyaya! said...

naddy : nak tiru la tu.

Chooyaya! said...

nass : hahahaha. i geram sgt.

bettyboops said...

satu tingkat u chop.. mana tak kena kebas food u sue oiii..

nak sikit crispy choc tu sue.. i dah lama tak makan chocolate yang sekali hadap banyak2.. kalau teringin sangat baru makan secubit.. kalau hersey's choc makan satu je..

lepas choc tu lepas kat tekak, terus lari laju-laju gi timbang berat.. mental kan i..?? hahahaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...