Monday, October 29, 2012

Medela Freestyle Yang Murah Dari Harga Pasaran. Errr. Harga Runtuh!

Assalamualaikum....

Lai lai lai. Medela Freestyle  yang murah dari harga pasaran telah dijumpai! Berita baik untuk semua yang meminati model Medela Freestyle ni TETAFI sedikit terbeliak bijihik matehe melihat harganya yang beribuan ringgit ittewww. Jangan risau kawan-kawan. Izinkan saya memperkenalkan sahabat saya, Yashie...!!!! Jeng jeng jeng! Tetiba aku bersaya bagai kasik nampak formal sikit entry ni. Pui!

Ok sambung.

Dia adalah perempuan magik yang selalu saya perkatakan di dalam blog ini yang seperti kamus encyclopedia adanya sekiranya anda ada kemusykilan tentang apa sahaja. Gitu aku promote Yash. Kalo tak belanja Mee Raja William Subang ni tak tau la. Haha. 

Yash offer kepada sesiapa yang nak beli Medela Freestyle ni dengan hara RM1500 sahaja. Murah sangat kan dari harga pasaran? Untuk keterangan lanjut pasal tawaran ni, email terus pada Yashie yang cantik dekat email dia (daisy dot yashie at gmail.com). Nanti dia akan explen further macam mana nak mendapatkan Medela Freestyle ni okeh okeh?

Antara kebaikan Medela Freestyle ini ialah yang paling penting. Keduanya boleh melekap di tetep/nenen anda tanpa perlu pemerhatian khusus dan boleh buat kerja lain seperti melipat kain dan memasak at the same time. Sangat praktikal yaw! Memang best... Lebih praktikal dan lebih style. Style tu yang penting. Kata nak jadik Mama Hot? Kan?


Medela Freestyle Yang Amat Praktikal Dan Best Dan MURAH boleh didapati dengan Yashie.... Yay!!

Mee Raja Kegemaran Yashie. Tetiba nak jugak selit gambar makanan kan?

So, apa tunggu lagi???? Hubungi Yash sekarang and kepada 2 yang terawal order Medela Freestyle ni, I nak bagi dia hadiah saguhati. Sehelai tudung ala Fareeda. Ala Fareeda pon mahal jugak tau? Over RM50 jugak tu harga. Ha... Dah la dapat pam tetep/nenen berkualiti yang murah dari harga pasaran, dapat pulak tudung free.... Dapat pahala lagi sebab pakai tudung. **Petir sabung menyabung. Ok la. Bye. (Bye terus. Tak menahan)


Salah satu dari tudung ini bakal menjadik milik anda JIKA anda 2 orang terawal yang order Medele Freestyle dengan Yashie. Jangan Lepaskan peluang!!! Eh. Memang aku fail bab promotion kan? Haha. 

-EnD-

11 comments:

Home4health said...

pam tetep da ada..klu nk tudung je bleh?hehehe

Chooyaya! said...

nur zulya : ehhhhh... mestilah boleh.... bak alamat. bg sekarang, esok gua pos. memang ada yang taknak ni pon. memyampah nak pakai sebab muka macam kuali adanya.

Home4health said...

hahaha..siyes ni??

zazakidscouture said...

Ok..dh pndai promote..dh boleh promote my page laks..byk tu items yg nk kne promot..larat ke??Hehee...

Chooyaya! said...

zulya : benarrrrr......... lekas kasik alamat... selagi offer masih ada ni. lekas lekas!

Chooyaya! said...

zaza : ecewah. padahal dia dah femes kaya raya.. tidak memerlukan blogger picisan seperti kiter untuk pomot pon. sobsss.. :'(

Home4health said...

nak kasi cni ke?hentam sj la labu.hahaha
nur alya umairah,
alliance cosmetics sdn bhd,
35,jln pelukis,u1/46,
temasya industrial park,
40150 s.alam.

Chooyaya! said...

zulya : isnin eh kiter post. sape soh tak bg alamat malam semalam. hiks. sebab esok lusa tulat piut kiter balik kedah. so isnin pos, selasa sampai. sabar menanti tudung ala fareeda.... ok ok?

Home4health said...

ok mak yung.muahahaha..slmt bercuti kt kedah.jgn main lompat-lompat kt sawah tau.

cik arora cik ateh said...

Kak su..ala fareeda tu de lg yg xnak x?meh tolak mura2..kite beli..

Anonymous said...

Kalau kat mudah ada jual 1200.00 kot