Tuesday, April 23, 2013

Angau

Assalamualaikum....

Apa la teruk sangat harini. Rindu pada Shein Iskandar macam haper jer. Angau dibuatnya. Shein Shein, Jangan buat Mama macam ni. Mama tak fokus ni ok? Macam mana nak kerja. Ingat semalam jer angau. Logik la sebab Sabtu Ahad kiter bersama lamaaaaaaaaaaaa. Tapi ni dah Selasa. Haish!

Esok kena bawak spenda Shein la pergi kerja. Kalau rindu, cium. Haha.


Shein dengan his forever gorjes Auntie. Auntie Nadia.

-EnD-

3 comments:

Anonymous said...

hahahha.. kak sue ni blh apply raja lawak utk next musim k.. parah tol spender shien jd mangsa akibat kerinduan.. xde mende len ek kak sue?? sib bek x rindu kt papa shien kn? klu x???? 1 opis t bau spender papa shien plak.. haih! :)

Azziah Nawawi said...

mula2 ada anak, mmg gini. saya dlu pun camni jugak. xsabar2 nak balik, nak peluk cium anak. klau blh nak benti keja jaga anak. tapi sapa nak bg duhet plak kan?? hehe

Anonymous said...

Salam Bu, geram tul tengok lengan si Shein berketul2. Macam nak gigit2.Mesti dalam perut dia slalu buat senaman angkat berat terlebih. Tu yang mama dia mabok sakan tu. ABTO.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...