Tuesday, July 9, 2013

Jatuh


Assalamualaikum.
 
I suka dengar lagu ni. Damai relex macam ada dekat tepi pantai sambil angin meniup sepoi-sepoi bahasa. Gitu. Lagu Jatuh by Liyana Fizi. Cantik dia ni and pandai main gitar. I suka sangat dengan sesiapa yang pandai main instrument. Nampak cool kentang giler. Macam nak ajak kawen pon ada. Eh? Haha.

Takper Shein. Nanti dah paham bahasa skek, Mama antar Shein main drum eh? Quran pon musti pandai teror baca jugak. Kasik balance dunia akhirat. Tapi belajar main drum tu kalau ada bajet ah, kalau tadek bajet main kompang cukup. Jadik macam Mama dulu. Main kompang dekat kenduri kawen. Nanti dapat pakai baju kurung batik macam orang tuwe.

Mama siap goreng gigit-gigit kompang time main lagu Hidup Bersama. Haha. Sumpah tak tipu. Sebab masa tu Mama dah naik syeh!

Anyway ni lagu Jatuh by Liyana Fizi. Enjoy sayang!



Sama cantik dengan Christina Suzanne Stocksil

Lirik Lagu Jatuh by Liyana Fizi

Seketika ku terfikir
Perasaan yang tiba semalam
Jangan pernah mengasingkanku
Daripada damai pelukan

Terhenti nafasku berlari
Dibelai lembut seindah mimpi
Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya aku jatuh

Beginikah rasanya kasih
Yang tiada kacau keraguan
Terkunci mata mu mencari
Berkata aku lah yang dinanti

Berlagu berbisik hati mu
Semulajadinya kamu jatuh

Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tidur

Terhenti nafasku berlari
Berkata aku lah yang dinanti
Berlagu berbisik hati ku
Semulajadinya aku jatuh

Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu tak ku mampu
Tak ku mampu

-EnD-

6 comments:

beta kupu said...

sy pun pun ska lagu tu kak su...pastu lg satu lagu Light Writing...sdp dow sore liyana nih!....btw dasat tak dasat kompang pun bley goreng! :P haha

doll said...

cute laa u nie sue...bab gigit kompang sbb naik syeh tu..ada gambar x?

baru jer nak komen setelah beberapa lama menjadik silent reader, hehe..

Jojet said...

kak, umah mak sy kt mentakab je..nnt raya boleh dtg umah sy =)

Chooyaya! said...

beta kupu : yayyyyy ada geng! gimme five

Chooyaya! said...

doll : ala. u pon cute jugak bab gigit kompang baru nak komen. hehe

Chooyaya! said...

jojet : ala... jojet la datang umah kaksu. eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...