Wednesday, May 13, 2015

Konjac Sponge - Skindevice

[Jom dengar apa kata tauke Skindevice]

Assalamualaikum..

Setelah hampir setahun saya pakai konjac sponge saya berminat untuk jual sebab ramai yang tanya kulit nampk sekata je. Apa itu konjac sponge? Konjac sponge ada sponge yang berasal dari akar pokok. Di Korea, Jepun dan China, mereka mencuci muka dengan bantuan sponge ajaib ni. Jangka hayat satu sponge up to 3 month.

Cara guna mudah je. Basahkan sponge, rendam sekejap dah lembut, letak facial foam and sental sesedap rasa dekat muka. Tak payah tonyoh bagai nak rak ok? Pasal sponge yang mcm jelly tu pulak berterabur.



Memula pakai muka rasa fresh je, lelama pakai liang pori yang besar tu tetibe hilang. Konjac sponge ni deep cleansing gitu. Dah cuci letak skincare you olls, Insyallah mudah serap.Yang penting sponge ni mmg 100% natural. Pastikan sponge yang anda beli kering dalam pack, sebab yang basah dia ada letak bahan pengawet supaya tak berfungus.

Lepas pakai basuh, perah sikit dan gantung. sebab tu ada di attach tali skali pada sponge. Kalau tak gantung and masuk dalam bekas basah2 macam tu, awak rasa dekat bilik air ada bakteria tak? Jom dapatkan KONJAC SPONGE anda hari ini. RM18/piece

SMS/WA 0177573575

-eNd-

No comments: