Thursday, August 20, 2015

9 dari 10 Ibu di Malaysia Memilih Horlicks!!

STICKY POST
 *Please scroll down for new entry*


Assalamualaikum..

Sebagai ibu kepada seorang kanak-kanak lelaki berusia 3 tahun yang sedang membesar, I selalu nak yang terbaik untuk Shein especially apa yang dia makan and khasiat yang dia dapat setiap kali dia makan dan minum. So that’s why I selalu la search pasal nutrients facts yang ada dalam makanan yang Shein makan just to make-sure yang Shein mendapat nutrient yang cukup untuk tumbesaran dia. Duluuu masa I kecik-kecik, memang kami sekeluarga jenis minum Horlicks. I memang familiar dengan jenama Horlicks since forever. Especially bila hari nak exam, pagi masa breakfast memang dah ada segelas Horlicks dengan roti atau telur separuh masak atas meja. Kata Mak, minum Horlicks untuk bagi otak cerdas dan badan sihat. I minum jer la tanpa kisah apa khasiat yang I dapat dalam segelas Horlicks, janji sedap! Dah nama pon budak kecik kan?


Horlicks Berperisa Chocolate
#IChoose Horlicks


But now, bila I sendiri dah ada anak, tiba-tiba rasa macam nak cari more info pasal Horlicks untuk menyambung tradisi yang I dapat dari Ibu I secara turun-temurun. Apa khasiat yang terkandung dalam Horlicks dan apa kebaikan yang kita akan dapat dengan minum Horlicks. I found that 9 dari 10 orang Ibu memilih Horlicks untuk diberi kepada anak-anak dimasa akan datang selepas mendapati yang Horlicks mengandungi 23 vitals nutrient untuk support pertumbuhan kanak-kanak dan mengandungi kalsium untuk menguatkan tulang, vitamin B3, B6, B9, B12, C, D, A, Zat Besi, Iron dan Potassium. Lebih-lebih lagi sekarang Horlicks didatangkan khas dengan perisa Coklat! Lagilah budak-budak suka. Korang boleh check out info tu dekat www.horlicks.com/my/9in10.






Horlicks juga telah dipilih sebagai ‘Product of The Year’ oleh rakyat Malaysia dalam satu survey yang telah dijalankan oleh Research Agency Nielsen. Ternyata Horlicks ialah pilihan kebanyakan Ibu-Ibu di Malaysia untuk diberikan kepada anak-anak kerana khasiat yang terdapat didalamnya. Just untuk korang punya information, Horlicks telah dibuat di UK sejak 140 tahun yang dulu. Selain dari menyokong pertumbuhan kanak-kanak, Horlicks juga telah dibekalkan kepada Peneroka Artik, Peserta Olimpik dan sebagai pembekal makanan berkhasiat semasa peperangan.


Untuk semua kebaikan, khasiat dan nutrient yang terdapat didalam Horlicks baru berperisa Coklat yang memberikan keperluan nutrient yang cukup untuk tumbesaran Shein, I semestinya memilih Horlicks dan menyaran kepada semua Ibu-Ibu di Malaysia untuk memberikan Horlicks kepada anak-anak anda supaya mereka sama-sama dapat membesar dengan sihat, cergas dan cerdas sama macam Shein. Yay!

-eNd-

No comments: