Wednesday, November 18, 2015

Jom Dapatkan Shell V-Power LEGO® Collection Anda Sekarang!

STICKY POST
 *Please scroll down for new entry*


Assalamualaikum..

Bertempat di Blue Concourse Sunway Pyramid pada hari Khamis (5 November 2015) baru-baru ini, I telah berpeluang untuk menghadiri media launch event untuk Shell V-Power LEGO® Collection. Sedikit info mengenai koleksi ini, Koleksi edisi terhad ini meraikan Perkongsian Teknikal selama 60 tahun di antara Shell dengan Scuderia Ferrari. Kerjasama diantara Shell, Ferrari dan Kumpulan LEGO selama lebih enam bulan ini telah menghasilkan kereta dan set mainan baru ini. Model kereta dalam koleksi baru ini sekali lagi menampilkan 'pull back motor' paling kecil yang pernah dihasilkan oleh Kumpulan LEGO. Model ini direka khusus untuk Shell bagi menggerakkan kereta sejauh lebih 2 meter dengan satu tarikan. Menarik kan?



Gimik semasa majlis pelancaran Shell V-Power LEGO® Collection. Semua orang excited nak tengok model-model LEGO yang terdiri daripada 4 buah kereta ikonik Ferrari,  set Garisan Penamat dan Podium dengan patung mainan Jurutera Ferrari Scuderia LEGO, dan set Stesen Shell seperti yang terdapat di Litar Fiorano - litar lumba persendirian milik Ferrari Scuderia di Maranello dengan patung mainan Saintis Shell LEGO.





Build Great Moments. One Brick at a Time #ReadySetBuild. Yang ni ialah model Ferrari 250 GTO




Model Ferrari 512S




Model Ferrari F12berlinetta




Model Ferrari F138




Tuan Haji Azman Ismail, Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Sdn. Bhd. dan Shell Timur Sdn. Bhd. bersama 4 model Shell V-Power LEGO® Collection.




Ramai sangat crowd yang datang semasa Shell V-Power LEGO® Collection media launch dekat Sunway Pyramid Blue Concourse masa tu. Dah la semua sporting tepuk tangan and bagi sokongan bila Tuan Haji Azman Ismail, bagi ucapan. Nampak semua happy and bersemangat!




Best la Ferrari F150 ni sebab kalau nak ambik gambar, korang siap boleh masuk dalam ni. InsyaAllah muat. Haha. Korang jangan lupa untuk datang ke Angsana Johor Bahru Mall 20-22 Nov untuk dapatkan merchandise dekat Shell V-Power LEGO® Collection activity center and jangan lupa hashtag #ReadySetBuild semua gambar yang korang upload dalam Media Sosial for any of your building moments.



Datang sendiri and have fun sama macam I. Jangan kata budak kecik, orang besar macam I pon suka. Seronok!


Namee Roslan pon ada!

Balik-balik tu, tak sempat dinner, Sazli dah excited nak build our Shell V-Power LEGO® Collection ni. Shein pon sebok sama nak tolong Sazli. Moment paling best mestilah masa semua set dah siap pasang. Shein excited sangat main dengan Sazli sampai masing-masing tido lambat. Paling sweet Shein la, tido berpelukan dengan LEGO limited-edition Shell Tanker. Korang kena dapatkan kesemua koleksi LEGO Shell V-Power ni sama macam I and have fun dengan family masing-masing masa nak pasang LEGO ni. Jom tengok Shell V-Power LEGO Collection yang kitorang siap pasang.



Model Ferrari F12berlinetta



Model Ferrari F138



Model Ferrari 512S



Model Ferrari 250 GTO



Set Stesen Shell seperti yang terdapat di Litar Fiorano - litar lumba persendirian milik Ferrari Scuderia di Maranello dengan patung mainan Saintis Shell LEGO





Garisan Penamat dan Podium Ferrari Scuderia LEGO




Limited-edition Shell Tanker.






Complete set of our Shell V-Power LEGO Collection.




Weeee!!! Shein is so happy!




Seronok main dengan Shell V-Power LEGO Collection sampai taknak tidur!




The happiest person on earth! Shein Iskandar.

Promosi Shell V-Power LEGO® Collection bermula dari 1 November 2015 - 31 January 2016. Lepas habes tarikh promotion dah takde dah and korang kena mula start kumpul mulai sekarang! Semua koleksi ini adalah terhad hasil kerjasama dari Ferrari dan Kumpulan LEGO. Ada 6 model kesemuanya iaitu 4 buah kereta ikonik Ferrari, set Garisan Penamat dan Podium dengan patung mainan Jurutera Ferrari Scuderia LEGO dan set Stesen Shell seperti yang terdapat di Litar Fiorano - litar lumba persendirian milik Ferrari Scuderia di Maranello dengan patung mainan Saintis Shell LEGO. Nak tambah best, mereka juga menyediakan bersama special edition Shell Tanker dan Collector's Case.

Cara Untuk Mendapatkan  Shell V-Power LEGO® Collection
  • Dengan pembelian minimum di pam Shell sebanyak RM40.00 bagi Shell V-Power dan Shell FuelSave atau pembelian 4-litre Shell Helix motor oils, anda boleh membeli 1 diantara 6 koleksi LEGO models dengan harga diantara RM9.90 - RM13.90
  • Dengan setiap pembelian di pam bagi Shell V-Power atau pembelian Helix HX5 &Helix HX7 (4 litre) pelanggan boleh membeli limited-edition Shell Tanker pada harga RM9.90 dan PERCUMA dengan setiap pembelian Shell Helix-Ultra (4 litre).
  • Setiap model akan dikeluarkan pada setiap hari Ahad bermula dari 1 November 2015 sehingga 13 December 2015 dan akan mula dijual di Stesyen Shell diseluruh Malaysia sehingga 31 Januari 2016 (selagi stock masih ada).
Senang jer kan? Yang penting kena alert pada setiap hari Ahad bila model baru dah keluar supaya tak putih mata bila dah habis sebab semua koleksi adalah terhad dan tidak boleh dapat dimana-mana kerana koleksi ini amat istimewa dan hanya dikeluarkan dalam tempoh tertentu sahaja. Yang paling penting, selain daripada dapat memiliki koleksi LEGO Shell V-Power secara ekslusif, anda juga dapat meluangkan masa dengan gembira bersama keluarga semasa membina koleksi LEGO ini. Jangan lupa dapatkan koleksi ini dengan harga terendah iaitu RM9.90 sahaja.

Untuk keterangan lanjut anda boleh melayari laman web rasmi www.shell.com.my/lego

-eNd-

4 comments:

dwatyKNY said...

Bestnya... tp dh lepas erk??

Emaskini said...

Assalam,lame nye tak pakai V-pOWER..tringat dlu pkai v-power racing..nice artikel :D

Anonymous said...

Dah lama tak BW blog akak.Dah lain rupanya..hehehe

Unknown said...

perrgghh..!! Ferrari F12 Berlinetta red colour tu mengancamm..!! :)