Monday, November 23, 2015

Lindungi Orang Yang Tersayang dengan Zurich

STICKY POST
 *Please scroll down for new entry*



Assalamualaikum..

Korang kalau sayang something, apa yang korang akan buat for make sure that the thing you loved akan terpelihara keselamatan dia? Let say la barang yang korang sangat sayang tu value dia sangat la tinggi and priceless. Memang kena protect sunguh-sungguh dekat tempat yang paling selamat dalam dunia. Korang mesti nak masukkan dalam peti besi, lepas tu letak combination number susah-susah lepas tu double locks and kalau boleh triple locks so that keselamatan barang tu terpelihara dari sebarang kerosakan dan ancaman forever. Kita sedaya upaya akan protect it in the best way possible. Kan?

Locks ialah symbol ‘kunci’ cinta sejati. Sebab ia diperbuat dari besi yang kukuh and susah untuk dibuka (impossible to open without the right key). Lagipon locks ada kunci masing-masing and tak sama antara satu sama lain. 1 lock only has 1 key. Lepas lock, kita simpan kunci tu dekat tempat rahsia yang paling selamat so that takda sapa-apa yang boleh ‘buka’ cinta yang kita dah kunci. Kan? So our eternal love akan selamat forever and ever. Takda sapa yang dapat kacau and it is safe there no matter. Jom check out my ‘true love’ lock.

‘lovechooyaya’ 


I dah lock my true love here. So nobody can open it and it is safe forever.


I lock it at Love Lock Structure at Fahrenheit 88 - In front of Uniqlo


Jangan lupa untuk join contest #ProtectTrueLove dari Zurich Insurance sebab hadiah lumayan menanti anda jika anda dipilih sebagai pemenang. Visit http://protecttruelove.com or http://zurich.com.my dan customize korang punya virtual locks dengan memasukkan 2 nama and tarikh.  Lepas tu upload up to 3 gambar of your love ones and tulis short description (tak lebih dari 1,000 characters) makna #ProtectTrueLove dari pandangan korang sendiri. Dah siap semua, isi personal information and submit contest entry.

Hadiah-hadiah

Grand Prize: Travel Voucher Worth RM5,000.00
Second Prize: iPhone 6s X 2 (RM3,200.00 each)
Third Prize: RM500 Cash X 10
Consolation Prize: Zurich Merchandises X 100

Menarik kan hadiah yang boleh dimenangi? So apa lagi.. Jom join contest ni and have your own ‘true love’ locks. OK?

Dengan Zurich Insurance, anda akan melindungi diri, keluarga, asset dan perniagaan anda dengan perlindungan yang terbaik kerana Zurich membantu serta memahami keperluan perlindungan anda kepada yang tersayang dan menawarkan anda plan insurance yang praktikal serta sesuai dengan kehendak dan keperluan semasa. Bukan sahaja untuk masa sekarang tetapi juga untuk masa depan kerana di Zurich, perlindungan bukan sahaja pada diri sendiri tetapi juga merangkumi simpanan, pelaburan, aset dan juga perniagaan anda.

Di Zurich, If there’s a way we can make things easier for you, big or small, we will. The best protection for your loved one hanya di Zurich.

-eNd-

9 comments:

Unknown said...

wow..!! antara yang terawal tu... :)

Unknown said...

JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 6D DI JAMIN 100% JEBOL 5X PUTARAN BARTURUT-TURUT JEBOL BILAH BERMINAT CALL MBAH ASROBIN DI No (_+628546460583_) JIKA INGIN MENGUBAH NASIB TANKSS ROO,MX SOBAT

Prettyvrach said...

bestnye! siap boleh lock lock lagi..salu tengok org lock kat bridge..

http://prettyvrach.blogspot.my/2015/11/how-to-read-mac-makeup-code.html

Unknown said...

Cantiklah .. jom singgah sama http://fullhdmoviespoint.blogspot.my/

Unknown said...

Cantiknya .. Jom Singgah sama http://fullhdmoviespoint.blogspot.my/

Unknown said...

Gempak blog akak.. bleh apply adsense dah ni..heee.. btw nice topik

Unknown said...

ZURICH ! Wowwchh ! Hehehe

Mrs. A said...

Cantik lock color biru

Pendekar Berkuda said...

waaaahhh... macam menarik jer nih...