Friday, October 14, 2016

YAYYY!! ANNESURAYA SKINCARE DAH SIAP !

  • EXTENDED PRE-ORDER SALE for ANNESURAYA SKINCARE UNTIL 30 OCT 2016
  • WOW!! SALE TRANSBELLA AND TRANSGLUTA
  • FREE 15 ML TONER FOR PRE-ORDER 15 OCTOBER SALE
  • Announcement for TRIAL PACK ORDER 

Assalamualaikum..

Thank you kepada overwhelming feedback yang dapat untuk pre-order ANNESURAYA Skincare. Untuk 50 yang pertama order kitorang akan pos pada hari Isnin ni (17 Oct 2016), lepas tu yang selebihnya kitorang akan pos pada hujung bulan. Nanti pada sapa yang tak dapat, HQ akan contact personally inform pasal ni. Mintak maaf banyak-banyak sebab I terpaksa bahagi-bahagi 100 set tu dengan readers Cikgu Henseng korang tu dengan I punya twin Lia Natalia. (Terus ngaku twin yang tak tahan. Hahaha). Bila bercakap dengan Lia ni, kekadang rasa macam cakap dengan diri sendiri je. Cecece. Tapi dia kurus la. I shebab sikit. Nak cakap dah penuh quota pada yang whatsapp memasing macam bunyik frust je. I kan baik hati, so bagi jugak order walaupon dah terlebih banyak. Tapi Anny punya bebel dekat I korang taktau pulak. Lantak la dia nak bising ke apa. Hahaha. So, pada yang tak tersenarai dalam 50 orang yang tak dapat ni, kami akan bagi extra Toner 15ml untuk setiap orang. Kira macam rasuah la sebab dapat lambat. Ni semua masalah production sebab I nak same ingredient untuk facial wash since facial wash diantara yang dapat banyak positive feedback selain treatment/intensive night cream. Muka tak kering at all tapi bila pakai dia sangat la mencuci hingga ke liang lahad. Seram pulak cuci sampai liang lahat. Haha.


Ni la rupa Full Set of ANNESURAYA SKINCARE 5 in 1



Model kotak tak lain tak bukan ialah Siti Nurhaliza dan Angelina Jolie


ANNESURAYA SKINCARA SET 5 IN 1




ANNESURAYA SKINCARA SET 5 IN 1


Facial Cleanser, Toner, Day Cream, Night Cream and Treatment/Intensive Night Cream

Testimonial dari pengguna Trial Pack pon dah ada banyak dapat. Korang tengok dalam ANNESURAYA Skincare Instagram ok? Kulit sensitive, kulit yang ada masalah jerawat kronik pon berjaya elok balik lepas guna set ni. Tu takde toner tu, imagine kalau ada toner, dia punya best macam mana pulak kan? Lepas hujung bulan ni InsyaAllah kitorang takkan ada masalah production and akan menten stock dekat HQ banyak-banyak sikit. Pada yang tanya pasal nak jadik agent, tunggu minggu depan ok? I memang tak sempat sangat sangat sangat sangat sekarang ni. Memasing macam tak cukup nafas buat kerja dekat office AND tapi dalam pada bizi, aku pon tak paham macam mana bebudak ni allocate time untuk prepare surprise birthday I Rabu lepas. Dorang ni kerja pakai jin ke apa?

Memandangkan hujung bulan ni I memang ANNESURAYA Skincare dah ada full set and banyak stock, so pada yang whatsApp I mintak extend sale sampai dapat gaji hujung bulan ni, makaaaaaaaaaaaaa kitorang decide untuk lanjutkan Pre-Order promotion sampai 30 October 2016 tetapi untuk first 50 sahaja. Korang please jangan la mintak macam-macam lagi macam ni dekat I ok? Kalau ANS Beauty ni I punya sorang takpe, sale sampai Abang Jamil mampos pon I boleh buat. Dah ni kata ada partner, so apapa kena bincang dengan partner dulu la. Naseb la dapat green light untuk sambung Promo and pada yang dah bagi detail untuk dapatkan Trial Set tapi masih tak sampai harini, mohon WhatsApp I balik untuk bagitau tak dapat. Kita akan pos jugak Trial Set ni pada minggu depan. Tapi yang ada record ajer ok? Yang baru nak order mintak mahap tak boleh kasik. Kalau nak, order je la yang pre-order ni. Bukan mahal, RM67.00 include postage ajer. Ingat pesan I, JANGAN MENYESAL. Ok? Sebab mostly yang dapat trial set semua order balik dengan kitorang.


EXTENDED PRE-ORDER SALE for ANNESURAYA SKINCARE UNTIL 30 OCT 2016

Lagi apa nak cakap? Ok. Alang-alang tu I nak bagitau yang Transbella and Transgluta also ada special offer. Beli 2 botol Transbella pada harga RM130.00, 2 Transgluta pada RM120.00  ATAU 1 Transbella + 1 Transgluta pada harga RM125 SAHAJA. Price tak termasuk postage RM7.00 tu ok? Boleh WhatsApp I dekat 012-9184042 untuk order. Sebab I tau, kalau I buat offer macam ni lepas tu letak number office semua nak krik krik krik. Nak deal dengan I jugak. Manja sangat. Jangan nak ngengada mintak COD sebab nak jumpa I pulak sudah. I cakap ni sebab memang ada readers yang cakap nak COD dengan Kaksu jeeeeeee. Kalau tak, taknak beli. Lepas tu Anny cakap, ‘Pergi je la layan Suraya. Dorang kan sokong business korang’. Eeeeee stressed pulak. I tak boleh la buat kerja COD ni. I stressed. Hahahaha.


WOW!! SALE TRANSBELLA AND TRANSGLUTA

So udah. Sekian bebelan untuk harini. Jangan lupa bukak balik blog Sabtu/Ahad untuk baca segmen ‘Dari Jendela Anny’. Entry dia terpaksa I postpone sebab nak bagi laluan pada Special Announcement ni. Apapa hal macam feedback atau nak tanya apapa boleh direct tanya pada I. Kalau masa tu I tengah free, I reply terus kalau tak korang kena tunggu sikit ok? Lambat macam mana pon, I akan reply jugak. Kena faham la dengan tugas I sebagai Power Rangers Kuning. Selalu bizi je sebab biasa la, tugas menyelamatkan dunia ni bukan kerja mudah. I pulak jenis committed. Harap paham ok? Ok dah bye. Selamat Berhujung Minggu!


-eNd-

4 comments:

Eray Majid said...

tahniah, moga terus sukses

Chooyaya! said...

eray majid : tenkiuuuu

Mrs pink said...

As salam. Nak tnya Transgluta sale sampai end of month ni jugak ke Su? Tq

Chooyaya! said...

mrs pink : yeeeeeeeeeee! whatsapp kaksu 0129184042