Tuesday, May 7, 2019

Promo Price : Bengkung Ramping Gold. Jimat RM16.00

Assalamualaikum..

Ada yang tanya I, Corset, Bengkung semua ada lagi ke? Adaaaaaaaaaaaaaa... Apapa WhatsApp je I terus dekat 0129184042. Nanti I suggest mana satu yang sesuai. Untuk bulan ni, I nak introduce kepada korang semua, Bengkung Ramping Gold. Sama je dengan Bengkung Ramping tapi yang ni dia ada extra strap untuk bagi nampak extra curve. So raya nanti, boleh la nampak extra kurus dengan Bengkung Ramping Gold. Macam I, dari memula terlibat dengan dunia Corset ni, rasanya memang takde hari yang I tak pakai. Bila pakai consistent, memang akhirnya pinggang and perut ni akan mengikut la bentuk. Takde dah buncit ke apa. Sebab tu la ada jenis yang seangkatan dengan menda ni di panggil waist trainer. Sebab apa? Sebab bila kita pakai hari-hari dengan consistent, akhrinya nanti perut buncit takde, pinggang akan jadik ramping. Jangan biar badan menggeleber especially pada yang baru melahirkan anak. Kena ada menda-menda macam ni untuk support body kita. Nak beli yang jenis macam mana pon, beli ajer la. Mahal ke, murah ke takpe. Janji berkualiti. I ada ramai return customer yang memula beli dengan I, lepas tu beli dekat tempat lain, lepas tu beli dekat I balik. Sebab apa? Sebab I memang akan bagi yang berkualiti dari supplier yang I yakin. Sekarang ramai yang main harga, lantaklah mengkemo semua pon. Buat la sebijik copy 100%, lepas tu jual murah. Memang laku, tapi return customer memang takde la. Macam Bengkung Ramping Gold ni, harga I tengok now dalam RM120 sehelai, but untuk my readers, I nak offer pada harga RM74.00 sahaja termasuk postage. Tapi harga ni I bagi untuk bulan ni sampai Raya je tau? Lepas ni harga akan jadik RM90.00 exclude postage untuk sehelai.


Bengkung Ramping Gold. 24 tulang. RM74 sahaja termasuk postage (Np RM90.00 exclude postage)


Nah I kasik close up sikit. Material jenis polyster spandex so dia tak panas. Sama macam Bengkung Ramping. Ada 24 tulang untuk bagi extra curve pada body. 


Bengkung Ramping Gold ada dari size M sampai 2XL. Boleh refer chart ni untuk check korang pakai size apa.

Macam I, I pakai size M. Dia akan jadik ngam-ngam. Pastikan size pinggang nkorang dalam range untuk tengok size mana yang sesuai. Mana yang jenis taknak push to the limit, boleh je ambik one size up. Tak jadik masalah sebab bengkung ni ada 3 laras. So situ boleh main dalam 2 inch more. Paham? Paham ke tak? Kalau tak paham whatsApp I terus. Tapi kena la ikut apa I suggest. Macam Corset 1 suit tu, berat 65kg tapi nak pakai size M acane? Sedangkan M berat max boleh pergi 48kg adoyaaaaaaaaai. So apapa boleh WhatsApp I terus dekat 0129184042. Nanti bila I merajin, I share macam mana I pakai Bengkung Ramping ni. OK? Tachiuuuuuuuuu!

-eNd-


No comments: