Sunday, December 19, 2010

Good bye KL.

Hi kawan-kawan. Just short apdet untuk bagitahu yang Chooyaya masih hidup. Cuma agak bizi dengan aktiviti bejinta dan memupuk kasih sayang dengan sawah padi.

Biasalah. Jakon kan? Asyik tengok nasik, beras. Bila sesekali jumpa padi menggelupur la. Rasa macam nak slide tengah bendang pon ada. Tapi reputasi musti jaga.

I akan berada di Kampung Merbau Pulas sampai Selasa. Jumpa lagi minggu depan. Selama I takda ni jangan nakhal-nakhal taw taw?

Salam sayang,
Sahabatmu *auww

Ps : Jauh dimata dekat dihati. Kalau makan sedap-sedap tu jangan lupakan I diperantauan. Pecah kaca pecah gelas, sudahh baca harap balas.

-EnD-

3 comments:

incik said...

akak..kg merbau pulas..btw..sy org labu..dekat dah tu..tp sy dah balik kl td..esok da nak start kuliah.T_T
hugs n kisses utk warga kulim.eceh.

Anonymous said...

nyah....baik2 le di perantauan(kuikuikui). ha..jgan lupa bwk balik replika beras ok(baca dgn nada garang manja)....kak mas dah balas ok.

Chooyaya! said...

incik : ha ah, kaksu tau... masa balik aritu, kitoang pergi kuala ketil dulu, pastu terus masuk ikut hiway yg ke labu tu. bapak kata, kalau nak pi umah kawansu kt labu jom la. lunch kat sana. haha

kak mas!: kak mas ni comel la. meh cubit meh! nak jumpa kak mas boleh tak? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...