Friday, December 3, 2010

KISAH ORANG PENGOTOR

Tu, nampak tu tajuk siap taip guna hurup besar. Tu maknanya marah. Ok? Paham tak sekarang, paham tak???? Grrrr marah ni... Ha, takot tak, takot tak?

Ni budak kuat merepek ni la punyer pasal yang membangkitkan hal orang pengotor. Tapasal-pasal tetiba I teringat kisah dulu-dulu bilamana I selalu jadik maid tolong kemas sisa-sisa kekotoran yang orang lain tinggalkan. Tahik pon I cuci taw?

Bodoh sungguh!!! Aku la yang bodoh, tahik orang pon sanggup cuci. Orang tu pon satu, berak tu aim la kasik masuk betul-betul dalam lubang, ni tak... Berak besepah-sepah. Uwwweeekkk...!! Tapi bila fikir balik, apa ke bodoh sangat I pergi redha mencuci. Patut ketuk bilik orang tu, suruh dia cuci tahik dia yang bau hanyir tu.

Rujuk sini. Ada cerita yang lebih detail.

Kepantangan lepas masak tak lap bersih-bersih

Dah. Malas nak cakap banyak. Tetiba beremosi sikit malam ni. Entah kenapa. Nak periyet barangkali. *Selalu salahkan hormon bila hangen naik kepala. Itu biasa bagi wanita. Kan?

-EnD-

7 comments:

theblabber. said...

sedapnya turkey dalam periuk tu. haha

Chooyaya! said...

ada rasa sabun dengan tahik basi tak? uweeeekkk...!! ko jahat tao?

rainbowskittle said...

woh emo!

Anonymous said...

Benar-benar seperti desain grafis dan navigasi dari situs, mudah di mata dan konten yang baik. situs lain hanya terlalu meluap dengan menambahkan

Chooyaya! said...

rainbowskittle : eh, skittle sedap dari m&m kan? i like. *off topic

theblabber. said...

aku tak faham anonymous ni cakap apa *terasa jadi bodoh :(

Chooyaya! said...

eh? kat mana? jap jap aku check. tu mungkin anon yg tak baca, tp sebok nak komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...