Wednesday, December 22, 2010

Nasik Lemak

Orang selalu kaitkan nasik lemak dengan tetep. Macam bodoh jerk I rasa pendapat tu. Kenapa kenapa? Nasik lemak lima posen tak sedap ker??? Sapa kata? Cuba sekali mau lagi ok??? Kadang-kadang mau 3 hari berturut-turut. Heh !


Nasik lemak lima posen sambal ikan bilis kurus paling sedap dalam dunia di Kuala Ketil.

Bukan semua orang suka nasik lemak fancy ada sambal sotong siap kacang la, dengan semua sampah sarap bagai. Yang penting favorite Sazli. Yang lain, aku apa peduli??? *Motip emos?

-EnD-

6 comments:

aliaaroslan said...

nasi lemak 50 sen kat kg baru sedap jugak..

Chooyaya! said...

aliaroslan : ada eh? kt mana?

cik nab said...

btul tu.. kt kg.baru blakang skolah tu kan? mkn satu tak cukup. selalunye seorg mkn 3-4 bgkus. elok sgt la kak su gi mkn situ.. hehee

Chooyaya! said...

ciknab : oooo yg manyak tikus tu eh? belakang sekolag datok sulaiman ke apa ntah. gemok2 tau tikus kt situ.

aliaaroslan said...

dia kat kedai yang belakang stadium sultan ape ntah tak ingat nama la kak.. huhu.. tapi dia bukak 10pm ke atas.

Chooyaya! said...

aliaaroslan : yer, kaksu tau. tp situ tu banyak tikus gemok2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...