Thursday, March 15, 2012

Sashimi Moriawase - Come To Mama

Perhatian kepada sesiapa yang berkenaan. Sila bawak I makan Sashimi Moriawase seperti gambar yang tertera dibawah ni dalam kadar seberapa segera. Adalah dimaklumkan jugak, Sakae Sushi serta Sushi King tidak termasuk didalam senarai kepam. Maknanya, I nak yang setendet hotel jer.


Apa ingat perempuan muka average nak makan tempat average sajer jer kot? Tak ok? Kadang-kadang nak jugak makan dekat tempat up - up macam ni ha. Shook Starhill. Sekian untuk makluman.


Nanges
Sajer upload 2 kali. Annoying sikit. Haha.

Ni dah kat tekak ni. Buat la apa sajer janji I dapat makan Sashimi Moriawase ni secepat yang mungkin. Tolong la ambil perhatian.


Yang tertindas Teringin,

Sepiah Senin


-EnD-

4 comments:

Anonymous said...

sejak akhir2 ni asyik nk mkn mknn jepon je....ni mst sbb kaksue ni....dok post kt fb...kt blog.
pelik pulak suami sy,mgndung kali ni asyik la..tiap2 mggu nk mkn mknn jepon....

Chooyaya! said...

hahaha. besar jgk pengaruh kaksu dalam menu makanan seharian awak eh? ni saper ni? guna nama anon kaksu tak dapat nak trace la.

Anonymous said...

nama sya eizan, ade dlm list fb kak su........

Chooyaya! said...

oooo eizan... follower album yummy pummy kan? lekas ngaku. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...