Monday, April 30, 2012

Welcome back to Malaysia!



Helloi....!!! Welcome back to Malaysia!!! *Ucapan poyo untuk diri sendiri.

Dah 3 minggu I tak update apapa kan? I baru jer balik dari bercuti ni. Now tengah jetlag lagi. Pukul 2 pagi mata masih terkebil-kebil. Pukul 4.30 pagi baru nak tertido. Pastu I pandang Saz, Saz pandang I. Pastu senyum-senyum pastu pastu. OKBYE. Haha.

Kepada yang tertanya-tanya mana I pergi. Jawapannya ialah I pergi Europe Tour. Tapi cuma pergi Itali, France dengan Spain jer. Too little time yet too many place to go. Tak cukup masa. Tapi best! tempat semua best. Cuma makan jer yang tak berapa best. Masuk hari ketiga dah lapar nasik sampai nanges-nanges. Kalau kat KL eksyen sangat. Nak makan sushi, western all the time. Skali bila dah kat tempat orang baru tekak Malaysia asli. Kampung dot com sangat! Pahadan muhuke!

Nanti I cerita lain eh? Ni kira macam teasing entry jer la. I buat journal, satu hari satu entry. Ada 15 hari I pergi, so nanti boleh baca sampai menzampah dan muntah Oren. Bercakap pasal oren, orange dekat Itali kaler kuning kulit dia, tapi isi merah tau? Pastu kan, dekat tepi jalan ada pokok orange. Best giler, keluar kedai, petik orange pastu makan. Begitu hebat sekali! Serius jakun sangat.

Okbye

*Macam lahanat kan ending. Bye macam tu jer. Hiuw hiuw.

-eNd-

7 comments:

Didi Nadhirah said...

tulip cantiknya

aishah jamrek said...

upload gambar banyak2 ye :)

eda said...

kak su !! cepat up entryy lagi hahahahahaahah ...

ikafantasi said...

baru hrni rasa nk comment..bestnye holiday..cepat update tau

bettyboops said...

babe, u put off weight ehh..??

slim arr u..

tini said...

sue.. takde buat aksi guling sebelah tulip ker?? ktini ada tau.. dgn perot memboyot masa tuh, lantaklaa janji semua aksi dpt, berdiri, senget, duduk, tiarap, baring, terlentang hahhaaaa... anw selamat pulang, alhamdulillah selamat smpai msia ;)

Anonymous said...

beli FM tak.akak tak kira akak nak jugak FM.....giler terus terang akak ni...hahahah..kakmasyp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...