Wednesday, May 21, 2014

Skirt Cantik By ShahEffanina

Assalamualaikum.

Berita baik untuk semua yang suka fe-feeling pwincess and yang badan sedap tapi nak nampak kurus, I nak introduce satu IG shop yang ada jual skirt and blouse yang cecantik belaka. Biasa kalau material lycra dia memang berat serta well known sebagai material yang boleh nampak cantik terletak jer kalau pakai. Sebab bila material dia berat, kiter pakai nanti nampak molek jatuh terletak. Satu lagi, kata pinggang getah? Makan la banyak mana pon lepas tu tadek hal nak bukak zip ke apa.

Kat sana ada macam-macam produk. Ada skirt princess lace (Favorite Intan) and skirt half platted yang cantik dan murah-murah belaka. Muat dari size S ke L. Harga sehelai RM55.00 ringgit jer. Tapi kalau nak pos, kena tambah kos penghantaran la macam biasa.

Blouse pon ada banyak yang cantik-cantik, yang boleh disesuaikan dengan skirt-skirt tu. Harga dalam RM35 je and fit from S to L. Kalau nak tengok lebih gambar selain yang I attach dekat sini U guys boleh checkout dekat sini. I bagi semua detail.

FB : Shah Effa Nina (Mama Danish)
Instagram : shaheffanina
Hp Number : 010-2637182
Email : satriauk82@gmail.com
Blog : www.tentangmamadanish82.blogspot.com or klik sini

Dekat Blog tu lagi banyak lagi gambar koleksi skirt comel-comel. Ada Tutu skirt and many more. Jangan lupa visit. Jangan lupa beli. Tau?

Happy shopping dolls!

-EnD-











No comments: