Sunday, March 22, 2015

Esok Kerja??

Assalamualaikum...

These two days I bizi selamatkan dunia. I part time jadi Power Rangers Kuning. Raya tak lama ni. Kena la cari duit buat beli henbeg baru. Haha.

Awal pagi dah bangun mengemas. Shein pon awal orang bangun, awal jugak la dia bangun. Pagi tadi I bangun dia ikut belakang tapi tak sampai dekat dapur dia dah baring tengah jalan sambung tido. Macam tu pon boleh ke Shein? Sabar je la. 


Tak sabar nak tunggu minggu depan. Sebab nak bangun hari Sabtu pukul 10.00 am. Tapi masalahnya Isnin pon belum lagi. Acane? Hahaha. Okla. Nak tido. Jap nak kira berapa jam dapat tido ni. Siji, loro, papat, patang puluh yada yada yada. Ok. 9 jam kalau bangun pukul 6.30am. 

Kepada Shein diucapkan pandai-pandai la jaga diri. Takyah gaduh sangat dengan Abah dekat luar tu. Abah nak tengok bola, dia asyik hulur remote suruh tukar Upin Ipin. Harap Sazli tabah.

-eNd-

1 comment:

rini.borhan said...

haha..akak..kita pun mlm tdi hangkut ank2 tdo awal..sebab ayah diorg dah tak layan..sakan tgk bola MU vs Liverpool..sambil wapp kawan-kawan cam tgk bola kat mapley..perghh..sengih2 sendiri harap netul la cite psal bola..

MU menang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...