Wednesday, January 27, 2016

Kurus dan Putih dengan Jus SW Slimmewhite

#reviewbychooyaya

Assalamualaikum. 

Harini I nak share pasal satu product yang bakal meletop dipasaran. Sesuai untuk lelaki dan perempuan. Kurus dan putih dalam masa yang sama. Sapa cakap lelaki tak payah putih? Lelaki pon nak putih jugak especially yang kerja site and masuk ladang. Kan? Paling senang nak consume and sesuai untuk orang pemalas tapi masih nak kurus dan putih. Sebab apa I cakap macam ni? Sebab product ni tak payah nak bancuh, so takde alasan malas nak shake shake ke apa. Direct consume je. Lepas tu product ni menyekat selera makan. Sesuai la untuk yang malas nak exercise. Kajian mendapati bahawa nak kurus ni ialah 70% makan, 30% bersenam. Actually kalau bersenam lebih bagus and lagi cepat kurus tapi dah kata kalau malas, tak boleh nak buat apa la. Tapi korang jangan risau sebab JUS SW SLIMMEWHITE boleh membantu ada. Jom baca apa kelebihan product ni. 

============================
❤KELEBIHAN JUS SW SLIMMEWHITE❤
============================


SW Slimmewhite Dual Effect. KURUS + PUTIH
Sesuai untuk Lelaki dan Wanita


(✔)PERTAMA DI ASIA. Gabungan Garcinia Cambogia dan Gluthatione. Satu-satunya jus yang boleh beri kesan 2 dalam 1 iaitu utk kurus dan putih.

(✔)100% HERBA. Tiada bahan terlarang di dalam jus sw slimmewhite. so anda tak perlu risau sebab takda kesan sampingan. 

(✔)PRODUK MUSLIM. Dikilangkan dari kilang bertaraf GMP dan Muslim. So anda tak perlu risau sebab produk dijamin bersih dan halal.

(✔)JUS THORBAEK DAN BERKESAN. Bakar lemak sampai 6x, detox 4x, halang karbo dan gula berlebihan, kurangkan selera makan. Anda boleh rasakan kesan seawal hari ke-3.

(✔)BAIK UNTUK KESIHATAN. Melancarkan peredaran darah, tingkatkan metabolisma badan, tambah tenaga tambahan. Anda akan sentiasa dalam keadaan bertenaga dan sihat.

(✔)MUDAH MINUM TAK PERLU BANCUH. Mudah sangat sebab minum terus dari botol tanpa perlu bancuh dengan Cup sukatan yang disediakan. Anda tak perlu la bawa shaker ke sudu ke lagi 
lepas ni.

(✔)SENANG DIBAWA. Botol yang elegen yang mudah dibawa kemana-mana. Mudah la nak travel ke mana-mana tanpa perlu risau produk tertinggal. sebab anda boleh bawa kemana saja.

(✔)KKM APPROVED. No ruj KKM 210915/08/304. Dah tak perlu risau tenang kkm.

(✔)HARGA MURAH. Antara jus pembakar lemak dan putihkan kulit termurah dipasaran. Anda tak perlu membazir dah pasni sebab tak perlu beli produk-produk berasingan. sebab Jus SW ni 2 
dalam 1.

(✔)UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN. Sangat sesuai untuk lelaki dan perempuan. So husband and wife boleh la minum untuk kurus dan putih sesame..!

Untuk order Call?WhatApp : 019-3681275


SW Slimmewhite Testimonial


SW Slimmewhite testimonial



Instagram: mummypu3

-eNd-