Thursday, May 19, 2016

Jom Jumpa Atita Haris dan Opi di Karnival Raudhah Di Hatiku pada 27 dan 28 Mei 2016 di RTC Kota Bharu Kelantan

Assalamualaikum

Zenia Beauty  akan bukak booth dekat RTC, Kota Bharu Kelantan sempena dengan Karnival Raudhah Di Hatiku pada 27 & 28 Mei 2016 ni. Atita Haris dan Opi jugak akan berada disana untuk bersama-sama dengan team Zenia Beauty bagi mempromosikan Transgluta dan Transbella. So, pada semuaaaaa orang KB yang nak beli Transgluta & Transbella pada harga promosi (Transgluta RM70.00 dan Transbella RM80.00) sekotak boleh datang beli dekat sana terus ok? Beli 2 unit mana-mana product dapat FREE Zenia Foundation and lepas tu boleh ler ambik gambar dengan Atitan and Opi jugak.



Atita Haris (Transbella Ambassador) dan Opi


Karnival Raudhah Di Hatiku Anjuran TV9

Lepasssss tuuuu. I nak tanya, mana-mana individu yang berminat nak jadik agent Transgluta/Transbella boleh contact I dekat surayasulatin@gmail.com atau Call/WhatsApp I di 0129184042 untuk pertanyaan lanjut. I offer korang untuk jadik Agent Kelantan lepas tu Booth di Karnival Raudhah ni kitorang yang tanggung SEMUA cost. Korang just bayar untuk jadik agent sahaja. Syarat dia kena sama-sama berada disana. Untuk 20 kotak Transgluta/Transbella yang terjual korang boleh dapat RM400-RM480 profit. So, jangan lepaskan peluang ni ok? Booth dah la FREE, datang kat sana boleh jual terus. Team akan sama-sama bantu buat sale. Tak payah buat apapa, cuma datang and jadik a part of team sahaja. Tak nak ke?


Orang Kelantan yang mana suka main panas macam Intan, lepas tu nak cerah semula boleh la consune Transgluta and Transbella lepas tu cantik dan cerah macam Intan yer?

So far, sambutan Agent sangat la memberansangkan. I dah ada almost 10 Agent seluruh Malaysia. Cukup bulan ni I akan announce semua Agent dan Stokis yang kami dah ada. Ada yang nak tunggu gaji, jual sependa yang dah jadik roti kirai serta bulu untuk kumpul modal jadik Agent. I sangat menghargai usaha korang tu. Hahahahaha. So far Agent-agent I semua baik-baik belaka. Semua caring and sayang I lebih.  Yang tak tahan tu, asyik la nak uweeeeeeet. Hahahaha. Ada jugak yang tak cukup modal tapi still nak jadik a part of Zenia team. Don’t Worry korang. I ada solution untuk yang kurang modal nak jadik agent, dengan menjadi kite punya Dropship.

Macam mana nak jadik Dropship? Macam biasa sila email surayasulatin@gmail.com atau Call/WhatsApp I di 0129184042. Nanti I akan bagitau cara. The most important thing is, untuk setiap unit Transgluta/Transbella yang korang jual, kami akan bagi RM10.00 bersih! Senang jer kan? Konsep Dropship dah tau kan? Haaaaa. Korang just promote and carik buyer. Lepas tu Zenia Team akan handle semua urusan postage. Sesiapa pon boleh jadik Dropship kami. Takde syarat. The harder you work, the more you get. Gittewwwwww.

Pada yang nak cuba-cuba start business, ini la peluang korang untuk memulakan business dengan Zenia Beauty. Kalau kira ada duit RM20-30k boleh ajer nak buat product sendiri. Tapi kalau takde team yang kuat, tak dikenali dan  semua bermula dari bawah amat la susah. Bukan senang ye nak buat product kita dikenali? Dengan operation, marketing semua kena fikir sendiri SEBAB tu I offer korang yang nak cari duit lebih, nak tambah pendapatan, nak ada financial freedom dapat simpan sikit-sikit, makan sedap-sedap tanpa berkira-kira berapa duit balance ada dalam account, ini lah masanya. Join kitorang. I dengan Anny memang akan bagi korang semaksima yang kami boleh. Itu la yang sampai I cakap pada Anny, kita buat Zenia Beauty ni charity je la kalau kita pon tinggal sependa getah dah londeh je. Haha.

Tapi demi korang yang sentiasa menyokong I, Anny and Zenia Beauty InsyaAllah kami buat mana yang kami mampu. Kita gerak sama-sama ok? InsyaAllah…


-eNd-

1 comment:

Haris Zuhaina said...

AsSalam Sue
Wat tk amik Intan ja jd duta
br real... leh share experience sblm n selepas lg